Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

12h pēc spēles ar „SKA”. (4.spēle)

12h pēc spēles ar „SKA”. (4.spēle)
Rīdzinieku treneri taktikas cīņā apspēlēja Bariju Smitu ar palīgiem.
Foto: Romualds Vambuts, Sportacentrs.com

Rīgas „Dinamo” izcīnīja vēsturisku panākumu un, sagādājot lielāko pārsteigumu KHL izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā, nonākuši pie jau pirmajā kārtā cerētā (vismaz pēc vairuma fanu un žurnālistu domām) pretinieka – „MVD”, tikai jau Gagarina kausa Rietumu konference pusfinālā.

Par spēli

Spēle iznāca tāda, ka, ja Rīgas „Dinamo” būtu pamanījies zaudēt, tad visticamāk zaudētu arī sērijā. Pirmajos divos periodos vienīgais spēles elements, kurā „SKA” bija labāki, bija iemetieni. Un tas arī viss. Visos pārējos spēles komponentos ievērojami pārāki bija „Dinamo”. Pirmajā periodā izdevās iegūt divu ripu handikapu, otrajā vispār bija iespēja noņemt jautājumu par uzvarētāju no dienas kārtības, tomēr tāpēc jau Ešs ir labi apmaksāts vārtsargs, lai pavilktu komandu un uzvarētu divkaujās ar Iguldenu (divreiz) un Hosu. Drīz pēc iegūtā trīs vārtu pārsvara pierādījās, ka hokejā sīkumu nav. Ozoliņš ar avantūrisku piespēli centās izvirzīt Hosu uzbrukuma smailē un sanāca pārmeties. It kā sīkums, bet Barijam Smitam beidzot radās iespēja savus vadošos spēkus izlaist ne pret Sprukta maiņu. Tas beidzās ar zaudētiem vārtiem uzreiz pēc iemetiena un droša pārsvara vietā jau mazāk drošais 1:3, kā arī pretinieks, kas ieraudzījis gaismu tuneļa galā. Rīdzinieki, pārlieku aizraujoties ar individuālām darbībām, palaiž garām iespēju trešā perioda ievadā atjaunot trīs ripu pārsvaru. Savukārt pretinieks iet uz visu banku, gūst vārtus un cerību stars jau kļūst gandrīz taustāms. Par laimi, līdz ar Karsuma biljarda cienīgo metienu, gaisma tuneļa galā tomēr izrādījās vilciens, kas aizveda „SKA” pelnītā atvaļinājumā.

Lūzuma punkts

Šajā spēle nebija kādas vienas epizodes vai īslaicīga laika posma, kas būtu noteicis spēles iznākumu. Rīdzinieki bija izteikti labākā komanda laukumā pirmajos divos periodos un tajos iekrātais pārsvars arī beigās izrādījās pietiekams un atnesa uzvaru.

Stiprās puses

Cīņas spars un ātrums. Pirmajos divos periodos rīdzinieki bija labāki kustībā un veiksmīgāki vairumā divcīņu, kas arī palīdzēji nosvērt svara kausus par labu „Dinamo” un gūt divus vārtus ar spiediena izdarīšanu uz vārtiem – ar ripas labojumu vārtu priekšā un ar atkārtotu metienu. Rīdziniekiem arī nebija citas izvēles kā būt aktīviem un neatlaidīgiem, jo „SKA” uzvarēja gandrīz visus iemetienus pirmajā trešdaļā, tādejādi, lai tiktu pie ripas, tā bija jāatņem pretiniekam.

Izslēgšanas spēļu hokejs

Disciplīna. Arī šajā spēlē rīdzinieki bija disciplinēti un neizpelnījās pārāk lielu tiesnešu uzmanību (nopelnīti vien trīs noraidījumi). Tāpat arī spēlētāji ļoti cītīgi pieturējās pie spēles plānā un līdz trešajam periodam, kad iespējams par sevi lika manīt psiholoģiskā spriedze, ļoti veiksmīgi slāpēja pretinieku ātrumu vidus zonā un diezgan ātri spēja dabūt ripu ārā no savas aizsardzības zonas.
Spēka spēle. Izteiktā spēkā spiediena stilā abās komandās spēlēja pa vienai maiņai, rīdziniekiem Sprukta maiņa, bet „SKA” komandā maiņa, kurā galvenā darbojošās persona bija Ribins. Pārējie, protams, no spēka divcīņām nevairījās, bet neskatoties uz to, šo sēriju pavisam noteikti neraksturo grandiozi spēka paņēmieni pie katras iespējas.
Spēle nevienādos sastāvos. Šajā spēlē ne vienai, ne otrai komandai neizdevās izmantot skaitlisko pārsvaru. Rīdziniekiem trešā perioda ievadā bija lieliska iespēja atjaunot trīs ripu pārsvaru, bet tā arī 4:3 vairākumā un īsi arī lielajā vairākumā neizdevās radīt nevienu bīstamu momentu.

Treneru lēmumi

Pirms šīs spēles treneriem bija par ko palauzīt galvu. No vienas puses, it kā mājas ledus, kas dod iespēju pēdējiem izdarīt maiņu un noteikt, kas pret ko spēlēs, tomēr iepriekšējā spēlē, tas rezultātu nenesa, jo tieši pretinieku līderi izšķīra spēli. No otras puses arī spēlētāju traumas – Masaļskis un Ankipāns ārā uz ilgāku laiku, Laviņš vēl nav pietiekami atlabis. Tomēr treneriem izdevās atrast risinājumi, salikt cīņas un taktisko plānu izpildīt spējīgas maiņas, kas panāca nepieciešamo rezultātu.

Spēlētāju statistika spēlē pret „SKA”

SpēlētājsMetieniIelaistieAtvairītieAtvairīto %Vidēji ielaistieSodsSpēles laiks
Pruseks3623494.42.00060:00
SpēlētājsVārtiPiespēlesPunkti+/-SodsMetieniSpēles laiks
Ozoliņš02202022:17
Sprukts10124119:57
Karsums10110119:34
Ņiživijs101-10315:48
Karija10110313:31
Hosa01110422:33
Dārziņš01110515:16
Sotnieks01110114:31
Sorokins00000023:38
Galviņš00010221:07
Cipulis00000318:21
J.Rēdlihs00010118:03
K.Rēdlihs00010117:47
M.Rēdlihs00010316:09
Petrovickis00000012:01
Iguldens000-10310:54
Meija0001019:07

Spēlētāju kopējā statistika izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā

SpēlētājsSpēlesMetieniIelaistieAtvairītieAtvairīto %Vidēji ielaistieSodsSausās spēlesSpēles laiks
Masaļskis37837596.21.2101148:38
Pruseks25134894.11.980090:47
SpēlētājsSpēlesVārtiPiespēlesPunkti+/-SodsMetieniSpēles laiks
Karija432520812:42
Ņiživijs4123-12717:38
Dārziņš4123161414:56
M.Rēdlihs412310714:28
Ozoliņš403308424:12
Hosa4112201519:38
Sorokins410112324:14
Sprukts410104319:30
Karsums4101-22417:35
Ankipāns3101-10416:01
Sotnieks401100315:34
Galviņš400010619:18
Laviņš200012118:53
K.Rēdlihs400012617:14
J.Rēdlihs200010316:37
Petrovicki400002015:32
Cipulis400002810:02
Iguldens4000-1248:17
Meija40001026:49

Kā Rīgas "Dinamo" spēlēs pret "MVD"?

  • 543

  • 273

  • 108


1 2 42 komentāri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-03-15 09:25, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: Paldies jums veči par superīgajām emocijām,par to ka likāt ticēt un līdzi just līdz galam!

JŪS ESAT UN BŪSIET TIE LABĀKIE NEATKARĪGI NO NEKĀ!!

VEIKSMI PRET MVD un tik pat spožu spēli,ejam pēc Gagarina..
Jāāā, arēnāā emocijas vnk bij sakāpinātas līdz maximumam, Paldies Rīgas "Dinamo", jūs esat varoņi!

 +11 [+] [-]

, 2010-03-15 09:26, pirms 14 gadiem
Karija baigi noplosījies pirmajā kārtā

  +9 [+] [-]

, 2010-03-15 09:29, pirms 14 gadiem
xinsh rakstīja: Karija baigi noplosījies pirmajā kārtā
Meijam salīdzinoši neilgs spēles laiks, bet iespaidu labu atstāja!
Karijam ļoti veiksmīgs play-off!

 +49 [+] [-]

, 2010-03-15 09:34, pirms 14 gadiem
Latvijas hokeja izlases negaidīja medaļas, bet arī tādi dramatiski rezultāti, ar kādiem mūsu izlase zaudēja 3 spēlēs, nebija loģiski. Kāpēc? Tāpēc, ka patiesībā visi tie vīri, kas pārstāvēja izlasi Kanādā, ir augsta līmeņa hokejisti - gan NHL veči, gan AHL, un, protams, paskatāties uz RD sniegumu - tie ir spēlētāji, kas prot savu darbu! Kāpēc tur tā negāja? Mazie laukumi? Savādāks spēles stils? Pārlidojumi? Tam varbūt jebkādi iemesli, taču es palieku pie sava - spēļu rezultāti tur nebija adekvāti mūsu izlases patiesajam spēkam - spēkam, ko veido vairums to spēlētāju, kas vakar 10 000 līdzjutēju klātbūtnē paveica brīnumu!

Pēc šīm 4 play-off spēlēm neviļus ir radušies daži secinājumi par RD spēlētājiem, un pavisam īsi...

* Karija man vienmēr ir paticis - ātrs, kustīgs - tāpēc pīle, kas gaisā virmoja olimpiādes laikā, kur Sējējs it kā esot izteicies, ka pēc olimpiādes pārtraukuma komandā var neatgriezties Karija (http://sportacentrs.com/hokejs/khl/11022010-sejejs_arnasons_un_karija_atpakal_var_neb), bija vairāk kā neizprotama! Pēc snieguma play-off spēlēs es pat ierosinātu Martinu nokristīt par Mārtiņu un naturalizēt kā savējo! Tas tā, humoram!
* Tas, ka Arnasonu komandas sastāvā neredzam, nepārsteidz – pārsteidz apstāklis, ka šis spēlētājs vispār Dinamo nometnē ieradās!
* Karsums vakar guva interesantus vārtus un viņa spēka spēle komentārus neprasa, tomēr, lai cik žēl nebūtu to atzīt, puisim ar NHL ambīcijām RD sastāvā KHL kontekstā vajadzēja spīdēt mazliet spožāk. Pašam ļoti patīk šis spēlētājs, taču ar tādiem statiem būs grūti rast argumentus, lai atgrieztos pašā augstākajā hokeja sabiedrībā.
* Miķelītis ar Dārziņu ir vieni latviešu veči, par kuriem ir lepnums liels - tādi motori, dzinuļi. Kā abi cīnās, kā grauž ledu... uz mugurām nav uzvārdu Jašins, Zubovs, Sušinskis... bet ar ko viņi ir sliktāki? Puiši pierāda, ka ar pašatdevi un alkām pēc panākuma spēj kompensēt lielās pieredzes trūkumu.
* Kā spēlē Ozoliņš!!! Tā ir bauda skatīties katrā viņa kustībā, darbībā, spēles lasīšanā...! Kā viņš vakar priecājās pēc Karsuma vārtiem! Tik patīkami redzēt tādas emocijas tieši no viņa. Šim vīram, kad profesionālā karjera ir tuvu loģiskajām beigām, izskatās, ka šie panākumi ar komandu, kurā pats sāka savas profesionāļa gaitas, ir ļoti personiski un nozīmīgi! Sandis ne tikai ar uzviju ir attaisnojis sev C burtu uz krūtīm, bet pat pelnījis, lai viņa kreklu pie Arēnas griestiem piekar visredzamākajā vietā. Lai mēles nokalst visiem, kas viņu atļaujās sunīt un zākāt pēc tā, ko viņš ir sasniedzis savā profesionālajā karjerā... pēc tā, ka viņš ir spējis ne tikai pārvarēt savas atkarības brīdī, kad slidas jau bija tikpat kā uzkārtas vadzī, bet pat cienīgi atgriezies uz ledus vienā no spēcīgākajām hokeja līgām pasaulē.
* Pruseks ir ļoti labi sevi parādījis pēdējās divās spēlēs, pēc tam kad Edgars guva savainojumu (lieku reizi jāatgādina, ka diezgan avantūristiskā izgājienā no vārtiem tas notika) un domāju, ka vairums līdzjutēji Martinu uzskata par labu vārtu sargu. Taču kā jau regulārajā sezonā ir bijis, stājoties vārtos Prusekam, nepamet tāda kā nedrošības sajūta. Iemesls? Varbūt tas, ka līdztekus ļoti labām spēlēm Martins tomēr nereti nākamajās jau ielaiž vairākas ripas! Es to sauktu par stabilitātes trūkumu. Un tas nav nekāds pārmetums vai apvainojums - arī Vankūverā, arī par Ešu SKA vārtos tika runāts, ka šie augstas klases vārtu sargi ne vienmēr ir stabili - lieliskas spēles var mīties ar spēlēm, kurās tiek ielaistas nevajadzīgas, pareizāk sakot, ne-obligātas ripas. Lai nu kā, bet Pruseks mums šobrīd ir palicis faktiski vienīgais pamat' vārtu sargs, tāpēc veiksme ir viss, ko mums šim ripu ķeršanas meistaram ir jānovēl!
* Ankipāns faktiski tāpat kā visa komanda šajā sezonā krietni ir pielicis - prieks, ka Ģirts ne tikai nes klavieres, darot melno darbu, bet labprāt uz tām arī spēlē, dalot smalkas piespēles un gūstot svarīgus vārtus! Ģirta trauma Dinamo komandai šajā turnīra stadijā ir smags zaudējums!
* Sprukts ir Sprukts - viņu pie borta var ķeksēt, bakstīt, sist pa seju, bet viņš ir kā nesatricināms kareivis, kurš varbūt nespēlē tik skatāmi, bet viennozīmīgi produktīvi.
* Marsels Hossa... ar Marselu ir grūti! Jau pagājušo gad’ pēc 3 zaudētām play-off spēlēm Hossa tika kritizēts par pārlieku bālo sniegumu izslēgšanas spēlēs. Ja salīdzinām visas līgas regulārā turnīra labākā snaipera sniegumu sezonas garumā ar šīm spēlēm pret SKA... nu nav, nav - it kā cenšas, bet Ripa vārtos neiet. Saka jau, ka ne visi profesionālie, visādi citādi rezultatīvie spēlētāji var būt arī play-off spēlētāji! Var jau būt, tomēr tas vairāk izklausās pēc attaisnojuma savai nevarēšanai. Ja reiz mūs arvien vairāk radina pie domas, ka visdrīzāk Hossu nākamgad Dinamo rindās neredzēsim, tad gribās vismaz sagaidīt, ka savas pēdējās gaitas Rīgas komandā viņš aizvada spoži! Novēlu!
* Galviņš, Laviņš, Igguldens, nepieminētie brāļi Rēdlihi, Masaļskis, Petrovickis, Sotnieks, Meija, Sorokins, Cipulis, Saša... visu šo spēlētāju priekšā es varu tikai noņemt cepuri un dziļi paklanīties par to, kas tika paveikts šajās 4 spēlēs un, protams, visas sezonas garumā. Puiši ar sviedriem un asinīm ir bruģējuši ceļu uz vietu, kur viņi ir tagad... lai 11 000 līdzjutēju priekšā varētu nostāties ar paceltām galvām – ar lepnumu un gandarījumu par paveikto un ar apziņu, ka īstie hokeja līdzjutēji novērtē viņu paveikto un vienmēr būs ar tiem.

Un, protams, aiz visu spēlētāju galvām uz soliņa visaugstāk spīd mazā ģenerāļa Šuplera galva! Slovāku speciālists vēl tikai dažus gadus atpakaļ stāvēja pie Rīga 2000 stūres, bet šobrīd jau ir novērtēts treneris visā KHL - kādi te vēl komentāri? Titulētais Barrijs Smits brauc mājās, bet Jūliuss paliek!Un, protams, nevar nenovērtēt arī intelektuāļa brillītēs, tas ir, Arta Ābola, kā arī Miroslava Mikošoviča pienesumu komandi - tas ir treneru korpuss, kura arsenālā ir mazāki brīnumi (neticamās atspēlēšanās regulārajā sezonā) un lielāki brīnumi (atvaļinājuma norīkojuma izrakstīšana SKA komandai). Un, kurš gan cits, ja ne Šle... Sējējs ir spējis sapulcināt visus šos spēlētājus vienā klubā!? Lielisks darbs!

Viennozīmīgi uzskatu, ka ar MVD ies jau krietni grūtāk! Iemesli? 1. MVD būs bijis ilgāks laiks atjaunoties, treneru korpusam (Znaroks, Vītoliņš), komandai sagatavoties 2. Znaroks ar Vītoliņu labi pazīst vairumu no RD spēlētājiem 3. lielākā daļa RD hokejistu sviedrus lēja Vankūverā, kamēr MVD varēja nosacīti atpūsties 4. MVD nav tādas zvaigznes kā SKA, kuras pēc lieliskas regulārās sezonas domāja, ka ar savu skaļo uzvārdu ēnām vienkārši pārbrauks pāri grupas astotajai komandai 5. MVD spēlētāji ne tuvu nav tik titulēti kā daudzi SKA hokejisti (par titulēto treneri ar nevar aizmirst), tāpēc viņu acīs degsme varētu būt daudz lielāka.

 +10 [+] [-]

, 2010-03-15 09:58, pirms 14 gadiem
Andzzeys rakstīja:
Visā visumā piekrītu, izņemot par Hossu šosezon un PO:

Der atcerēties, ka Hossa nospēlēja vēl pāris spēles vairāk Olimpiādē par citiem čaļiem (esot tik tuvu medaļām cits varētu pārdegt vēl vairāk), bija pirmais no slovākiem kurš pēc Olimpiskā turnīra bija savas komandas ierindā KHL un izvilka maču pret Avangard, kas vispār ļāva noticēt, ka RD spēlēs PO, arī Pēterburgā guva izlīdzinājuma vārtus, kas sapurināja komandu un daļēji salauza SKA spēli. Brīžiem nepabeidz epizodes līdz galam (kā to dara OZO graužot ledu - visu cieņu), bet nogurums dara savu gan OZO, gan HOSSA ir pārguruši to var redzēt un arī pārējiem slodzes ir sanākušas pamatīgas, tādēļ domāju, ka Karijas atvēršanās PO bija pirmkārt sabalansētas atpūtas nopelns un iespējams psiholoģiski bija arī mazliet vieglāk, par to viņam gods un slava (diez kā vēl būtu gājis sezonā, ja ne smagā trauma).

  -1 [+] [-]

, 2010-03-15 10:07, pirms 14 gadiem
Mani tikai intresē viens - vai Značoks būs goda vīrs , vai lēts lupatlasis.
Vai viņa komanda ,lai salauztu mūsējos spēlēs rupji vai padomās , ka viņam vēl ar mūsējiem jāspēlē Pasaules čempionātā.

 +11 [+] [-]

, 2010-03-15 10:09, pirms 14 gadiem
Andzzeys raksts perfekts: +100. Labaakais kas lasiits peec Lielaas Uzvaras. Gribas pasviitrot tieshi latvieshu puiku atdevi, no Meijas liidz Ozo, kas dzina uz priekshu absoluuti visus, arii fanus. Paldies visiem.
Slēpts komentārs: Straka

  +6 [+] [-]

, 2010-03-15 10:23, pirms 14 gadiem
Straka rakstīja: Izlasīju daļu par Ozoliņu. Manuprāt, diezgan smieklīgi ir aizstāvēt cilvēku, kuram īsti Tavu aizstāvību nevajag.

Lai mēles nokalst visiem, kas viņu atļaujās sunīt un zākāt pēc tā, ko viņš ir sasniedzis savā profesionālajā karjerā Tu laikam kaut kādā paralēlajā pasaulē dzīvo, jo tiešām pat komentāros neesmu piefiksējis, ka kāds apšauba viņa sasniegumus.
Tu laikam lasi no labās uz kreiso pusi! Par Ozoliņu īpaši sezonas sākumā katru dienu nācās lasīt, kāds viņš alkoholiķis, cik lēns uz laukuma, cik ripas viņa kļūdu dēļ ir ielaistas!

     [+] [-]

, 2010-03-15 10:25, pirms 14 gadiem
vispār man rakstam sākums ir kkur aizpeldējis! Atvainojos! Pievienošu šeit!

"It kā nedaudz nostāk no KHL play-offiem, bet tajā pašā laikā tiešā izslēgšanas spēļu kontekstā gribēju pateikt: Vankūverā, protams, neviens no..."

  +5 [+] [-]

, 2010-03-15 10:27, pirms 14 gadiem
Par Hossu-
viņš ir pielicis aizsardzībā, varbūt tāpēc uzbrukuma smailē tik spoži vairs nespīd.

  -4 [+] [-]

, 2010-03-15 10:29, pirms 14 gadiem
Un, protams, aiz visu spēlētāju galvām uz soliņa visaugstāk spīd mazā ģenerāļa Šuplera galva! Slovāku speciālists vēl tikai dažus gadus atpakaļ stāvēja pie Rīga 2000 stūres, bet šobrīd jau ir novērtēts treneris visā KHL - kādi te vēl komentāri?

to Andzzeys - labs komentārs, bet augstāk minētajam atļaušos nepiekrist. visu cieņu trenerim, bet sezonas laikā rūķis šuplers mazliet pa daudz izlējis ūdens. un neviens jau nezin, kurš nosakņo komandu spēlei. vakar skatījos preses koneferenci un to kā šis vīrs runā par savu komandu. OŅI SIGRAĻI - tā par saviem spēlētājiem nesaka treneris. un nevajag domāt, ka viņam ir baigā valodas barjera. MI SIGRAĻI... bet - ejam uz priekšu un cīnāmies tālāk...

  +3 [+] [-]

, 2010-03-15 10:32, pirms 14 gadiem
Es tieši par Hossu piekrītu pa 100 % .Ozoliņš ir pelnijis ne tikai kreklu pie halles griestiem bet trīszvaigžņu ordeni .Redzējāt vakar spēles beigās šim pat kājas ļodzījās no bezspēka un viņa kļūdiņas tiks piedotas .Jā Kariju pat es biju norakstijis , bet redz izšāva .Sprukta maiņa cīnās kā zvēri varbūt ne tik rezultatīvi , bet SKA 1. maiņu nolika pie vietas točna - bravo .Karijas maiņa-atomelektrostacija . Mūsu ceturtā ļoti laba pat ļoti,ļoti laba ceturtā.Nu Petrovicka maiņa gan pagaidām viss čābīgākā . Ko varētu ieteikt Šupleram . Vairākumā sūtīt Karijas maiņu neviss Hossu , Petrovicki , Ņiževiju . Neiet čaļiem nemaz .Toties Karijas maiņa ja nemaldos 3 šaibas jau iemeta vairākumā neskatoties uz mazo spēles laiku . Veiksmi tālāk!!!

  -3 [+] [-]

, 2010-03-15 10:37, pirms 14 gadiem
Andzzeys rakstīja: Tu laikam lasi no labās uz kreiso pusi! Par Ozoliņu īpaši sezonas sākumā katru dienu nācās lasīt, kāds viņš alkoholiķis, cik lēns uz laukuma, cik ripas viņa kļūdu dēļ ir ielaistas!
Tad Tu izšķiries par savu domu - vai nu zākā par sasniegumiem profesionālajā karjerā vai arī par alkoholismu. Kritika par to, ka viņa dēļ tika ielaistas daudzas ripas ir pamatota un NHL visi treneri par to zināja, kad ņēma šo savā komandā. Sezonas sākumā viņš arī bija lēns pēc tik ilgas dīkstāves.

Un tagad dēļ labi aizvadītājām pleiof spēlēm teikt, ka šis nebija lēns un aizsardzībā vienmēr ir bijis necaurlaužas? Otrais no mīnusiem ir bijis bez maz vai pastāvīgs un tas nemazina viņa sasniegumus.

Bet es skatos, ka Tu esi vienkārši safanojies tagad par komandu, un tas jau nav nemaz slikti. Bet vienkārši trūkst objektivitātes.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-15 10:44, pirms 14 gadiem
Cienītie, komentētāji, nevajag pārprast par Hossu! Bez viņa Dinamo diez vai būtu tur kur ir - tur es pilnībā ar jums solidarizējos - es vairāk par to, ka nu jau 2. gadu pēc kārtas play-off'os viņš ir mazāk pamanāms. Nogurums? Jā, iespējams! Un par to, ka ir pieliecis aizsardzībā arī nevar nepiekrist. Vakar, ja nemaldos, arī 2 noraidījumi tika nopelnīti pret viņu. Tomēr būsim reāli - spēlētāju tirgū viņa vērtība šobrīd ir ievērojami augusi tieši viņa rezultativitātes dēļ.

Zemekis
Nav dūmu bez uguns, vai ne? Un tomēr atcerēsimies, ka ne jau Šuplers spēlē uz ledus. Hokejs ir komandas sporta veids un neveiksmēm var būt vismaz tikpat iemeslu, cik spēlētāju komandā. Te gan es esmu gatavs oponēt arī sev, ka uzvaras nav tikai viņa nopelns - tas ir visas komandas nopelns! Bet piekritīsi, Zemekis, ka bez laba stratēģa (un arī lielas zvaigznes mums komandā ir... viena, divas?) projekts, kuram ir tikai 2. gads, tālu netiktu?

  -3 [+] [-]

, 2010-03-15 10:48, pirms 14 gadiem
Prieks par komandu, bet bloga autoram derētu nokaunēties. Nav īsti forši savā rakstā izmantot copy-paste principu no Sport-Expressa : "С голом Карсумса после выброса из своей зоны с отскоком от борта Рига по-бильярдному отправила СКА в отпуск"

  +7 [+] [-]

, 2010-03-15 10:57, pirms 14 gadiem
Par "Andzzeys":
Tev vajadzētu rakstīt rakstus "Sportcentrs".
Šis tavs raksts ir labākais, ko pēdējā laikā par hokeju esmu lasījis šajā visnotaļ labajā sporta mājas lapā. Ne visam, ko tu raksti es piekrītu, taču tik sakarīgu spēlētāju darbības analīzi sen nebiju lasījis.
RD līdzjutējs ar 38 gadu stāžu.

  +4 [+] [-]

, 2010-03-15 10:58, pirms 14 gadiem
Straka rakstīja: Tad Tu izšķiries par savu domu - vai nu zākā par sasniegumiem profesionālajā karjerā vai arī par alkoholismu. Kritika par to, ka viņa dēļ tika ielaistas daudzas ripas ir pamatota un NHL visi treneri par to zināja, kad ņēma šo savā komandā. Sezonas sākumā viņš arī bija lēns pēc tik ilgas dīkstāves.

Un tagad dēļ labi aizvadītājām pleiof spēlēm teikt, ka šis nebija lēns un aizsardzībā vienmēr ir bijis necaurlaužas? Otrais no mīnusiem ir bijis bez maz vai pastāvīgs un tas nemazina viņa sasniegumus.

Bet es skatos, ka Tu esi vienkārši safanojies tagad par komandu, un tas jau nav nemaz slikti. Bet vienkārši trūkst objektivitātes.
Cenšos būt objektīvs, bet uz absolūto patiesību nepretendēju. NHL viņam tāpat vienmēr pārmeta pārāk lielo aizraušanos ar uzbrukumu - visi to zin! Un? Tāpēc viņš ir maz sasniedzis? Tāpēc viņš nav liels meistars? Ir tādi, kas redz tikai kļūdas - taisnība, Ozo nespēlē bez kļūdām, tomēr vajag jau samērīgi novērtēt ieguldījumu, pienesumu komandai un zaudējumus no viņa kļūdām. Tas, ko viņš paveic uz ledus, ir viens, tas ko viņš paveic ģērbtuvē kā kapteinis un vienkārši kā pieredzējis spēlētājs (vairāki RD spēlētāji ir izteikušies, ka tikai Ozo parādīšanās komandā ir devusi pilnīgi citu impulsu) mums varbūt nav pat aptverams. Un, nezinot manu viedokli ilgākā laika posmā, nevajag teikt, ka esmu safanojies par Ozoliņu pēc play-off pirmās kārtas. Vismaz divus mēnešus atpakaļ pie šī paša autora pēcspēles raksta es izteicos ne mazāk atzinīgi par mūsu kapteini - jā, es viņu apbrīnoju un jo īpaši tāpēc, ka viņš ir spējis tikt ārā no purva, kurā faktiski jau bija nogrimis - visu norakstīts!

Nevajag būt tādam skauģim! Mēs visi esam par Dinamo!
Slēpts komentārs: Straka

  +3 [+] [-]

, 2010-03-15 11:06, pirms 14 gadiem
Yo rakstīja: Prieks par komandu, bet bloga autoram derētu nokaunēties. Nav īsti forši savā rakstā izmantot copy-paste principu no Sport-Expressa : "С голом Карсумса после выброса из своей зоны с отскоком от борта Рига по-бильярдному отправила СКА в отпуск"
Interesanti izlasīt Pieļauju, ka ne mēs divi vien šo situāciju tā interpretējām.

  -3 [+] [-]

, 2010-03-15 11:08, pirms 14 gadiem
Andzzeys rakstīja: Cenšos būt objektīvs, bet uz absolūto patiesību nepretendēju. NHL viņam tāpat vienmēr pārmeta pārāk lielo aizraušanos ar uzbrukumu - visi to zin! Un? Tāpēc viņš ir maz sasniedzis? Tāpēc viņš nav liels meistars? Ir tādi, kas redz tikai kļūdas - taisnība, Ozo nespēlē bez kļūdām, tomēr vajag jau samērīgi novērtēt ieguldījumu, pienesumu komandai un zaudējumus no viņa kļūdām. Tas, ko viņš paveic uz ledus, ir viens, tas ko viņš paveic ģērbtuvē kā kapteinis un vienkārši kā pieredzējis spēlētājs (vairāki RD spēlētāji ir izteikušies, ka tikai Ozo parādīšanās komandā ir devusi pilnīgi citu impulsu) mums varbūt nav pat aptverams. Un, nezinot manu viedokli ilgākā laika posmā, nevajag teikt, ka esmu safanojies par Ozoliņu pēc play-off pirmās kārtas. Vismaz divus mēnešus atpakaļ pie šī paša autora pēcspēles raksta es izteicos ne mazāk atzinīgi par mūsu kapteini - jā, es viņu apbrīnoju un jo īpaši tāpēc, ka viņš ir spējis tikt ārā no purva, kurā faktiski jau bija nogrimis - visu norakstīts!

Nevajag būt tādam skauģim! Mēs visi esam par Dinamo!
Es tiešām esmu skauģis, jo savulaik ar Ozoliņu bijām vadošais/ uzbrūkošais aizsargu pāris junioros. Pēc tam arī pieaugušajos - tik šis izcīnīja Stenlija kausu, bet es nē. Ar to vēljoprojām nespēju sadzīvot. Piedodiet, ja mana skaidība dara manu komentārus tendenciozus.

     [+] [-]

, 2010-03-15 11:30, pirms 14 gadiem
xinsh rakstīja: Karija baigi noplosījies pirmajā kārtā
karija tagad ir bombardieru aukšgalā!!!

     [+] [-]

, 2010-03-15 11:38, pirms 14 gadiem
eler rakstīja: Par Hossu-
viņš ir pielicis aizsardzībā, varbūt tāpēc uzbrukuma smailē tik spoži vairs nespīd.
tieši tā!

     [+] [-]

, 2010-03-15 11:52, pirms 14 gadiem
Andzzeys rakstīja:
ļoti lielisks koments. pelnījis atrasties SA+ sadaļā.

+Par Hossu. Nogurums vai slinkums, bet vecais Hosa ir pazudis. Arī tieši PO izpaužas Hosas [ne]spēle aizsardzībā.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 11:56, pirms 14 gadiem
Straka rakstīja: Es tiešām esmu skauģis, jo savulaik ar Ozoliņu bijām vadošais/ uzbrūkošais aizsargu pāris junioros. Pēc tam arī pieaugušajos - tik šis izcīnīja Stenlija kausu, bet es nē. Ar to vēljoprojām nespēju sadzīvot. Piedodiet, ja mana skaidība dara manu komentārus tendenciozus.
Nu jau gan Tu lej... Ozo ar Straku kopā spēlēja tikai NY Rangers, pārējā laikā tikai viens PRET otru, gan junioru čempī, gan NHL

     [+] [-]

, 2010-03-15 12:00, pirms 14 gadiem
zzk rakstīja: Nu jau gan Tu lej... Ozo ar Straku kopā spēlēja tikai NY Rangers, pārējā laikā tikai viens PRET otru, gan junioru čempī, gan NHL
ha ha Labs komentārs.

     [+] [-]

, 2010-03-15 12:13, pirms 14 gadiem
zzk rakstīja: ja nopietni, Tu gadījumā neesi A.M. vai G.C., ja tā saki?
ha ha...pirmo reizi hokeju uzspēlēju tā nopietnāk t.i. hallē tikai 2010. gadā. Ambīcijas nav tik lielas, lai būtu skauģis attiecībā uz Ozo māku spēlēt.

     [+] [-]

, 2010-03-15 12:13, pirms 14 gadiem
Lieliska komanda, lieliska spēle!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-15 12:46, pirms 14 gadiem
Man patika šis:"Par laimi, līdz ar Karsuma biljarda cienīgo metienu, gaisma tuneļa galā tomēr izrādījās vilciens, kas aizveda „SKA” pelnītā atvaļinājumā."

     [+] [-]

, 2010-03-15 14:01, pirms 14 gadiem
Straka rakstīja: Izlasīju daļu par Ozoliņu. Manuprāt, diezgan smieklīgi ir aizstāvēt cilvēku, kuram īsti Tavu aizstāvību nevajag.

Lai mēles nokalst visiem, kas viņu atļaujās sunīt un zākāt pēc tā, ko viņš ir sasniedzis savā profesionālajā karjerā Tu laikam kaut kādā paralēlajā pasaulē dzīvo, jo tiešām pat komentāros neesmu piefiksējis, ka kāds apšauba viņa sasniegumus.
Vai tad Sandis ir tik izcils šosezon ka viņam kļūdas nav-es regul'ari Sandi kritizēju sezonas sākumā-aizsardzība ļoti slikta , kā kapteinis izcils, uzbrukumā , vairākumā Sandis ir izcils. Bet aizsardzībā ir vidēji/PO/ vai slikti. tas nav pārmetums es Sandi mļoti cienu par to ko viņš ir sasniedzis, bet mēs jau ran'jam par šo sezonu un jocīgi ka Laviņu piemēram kritizē bet Sandi tikai slavē, bet runājot tikai par aizsardzību šosezon Laviņš ir jūtami labāks par Sandi. Šajā komponentā. Tad jau sanāk ka SKA hokejistus nedrīkst kritizēt jo lielākā daļa no vuiņiem arī ļoti daudz ko sasnieguši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-15 16:00, pirms 14 gadiem
Gribētu paskatīties acīs un uzdot dažus jautājumus, tādiem hokeja grandiem, kā Borisam Mihailovam un Borisam Majorovam.Vai tik viņi ''ņeabložiļis''?
1 2 42 komentāri