Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:370, Did:0, useCase: 3

"Saints" uzvar savā pirmajā "Super Bowl" finālā

"Saints" uzvar savā pirmajā "Super Bowl" finālā
Pjērs Tomass
Foto: AFP/Scanpix

Par 44. "Super Bowl" amerikāņu futbola finālspēles uzvarētāju kļuvusi pirmo reizi tajā iekļuvusī Ņūorleānas "Saints" komanda, kas aizraujošā spēlē ar 31:17 pārspēja Indianapolisas "Colts". Spēles gaitā "Saints" atspēlējās no 10 punktu deficīta, atkārtojot "Super Bowl" finālu rekordu.

Spēli Maiami stadionā, neraugoties uz "Saints" veiksmi izlozē (NFC konferences komandu 13. "uzvara" pēc kārtas), krietni veiksmīgāk uzsāka Indianapolisa, kas pirmajā ceturtdaļā pārliecinoši kontrolēja bumbu un abus savus uzbrukumus pārvērta punktos. Rezultātu ar sitienu vārtos atklāja Mets Stovers (42 gadu vecumā visu laiku vecākais "Super Bowl" dalībnieks!), bet pēc Pjēra Garsona notvertās piespēles "Colts" ieguva jau 10:0 pārsvaru.

Otrajā ceturtdaļā aina laukumā gan kardināli mainījās - nu jau ar bumbu krietni veiksmīgāk darbojās "Saints", kamēr "Colts" uzbrukumu veidošana cieta vienu neveiksmi pēc otras. "Saints" gan guva tikai sešus punktus (visus - ar Gareta Hārtlija sitieniem vārtos), noslēdzot pirmo puslaiku ar mazrezultatīvu 6:10 deficītu.

Spēles pārtraukumā jau tradicionāli stadionā notika kāda populāra mūziķa uzstāšanās - šogad šis gods bija ticis angļu roka veterāniem "The Who", kuri sev atvēlētajās minūtēs nospēlēja vairākas no savām pazīstamākajām dziesmām - "Who are You", "Won't Get Fooled Again" un citas.

Spēles otro puslaiku ar negaidītu gājienu uzsāka "Saints", kuri riskanti, taču viltīgi izpildīja pirmo sitienu, pirmie paspējot iegūt bumbu un tiesības paturēt to savā rīcībā. Sekojošo uzbrukumu ar izveicīgu skrējienu pēc Drū Brīsa piespēles noslēdza pussargs Pjērs Tomass, izvirzot "Saints" vadībā ar 13:10. Ņūorleānas futbolistu prieki gan nebija ilgi. "Colts" jau savā nākamajā uzbrukumā atjaunoja pārsvaru - Džozefs Adajs guva "Colts" otro piezemējumu spēlē, atgūstot savai komandai vadību. Līdz noslēdzošajai ceturtdaļai gan "Saints" punktu starpību izdevās samazināt līdz minimumam.

Spēles pēdējā ceturtdaļa sākās ar Stovera neveiksmīgu sitienu, ko atbildes uzbrukumā "Saints" sodīja ar Džeremija Šokija piezemējumu - 22:17. Divus punktus pievienoja Lenss Mūrs, kura notverto piespēli tiesnesis Skots Grīns sākotnēji neieskaitīja, taču mainīja lēmumu pēc videoatkārtojuma noskatīšanās. "Colts" mēģinājumus atspēlēties un beidzot atkal gūt punktus izjauca malējais aizsargs Treisijs Porters, kurš pārtvēra Peitona Meninga piespēli un guva piezemējumu, panākot 31:17 "Saints" labā. "Colts" vēl ko mainīt spēles gaitā pietrūka laika un veiksmes - bumbu nogādāt līdz gala zonai neizdevās arī ar ceturto piegājienu.

Par spēles vērtīgāko spēlētāju tika atzīts Drū Brīss, kura individuālo statistiku finālā tiešām var tikai apskaust - divas rezultatīvas piespēles, veiksmīgi 32 no 39 piespēļu mēģinājumiem (288 jardi) un nevienas kļūdas.

Izmantotie resursi:
nfl.com

  -1 [+] [-]

, 2010-02-08 05:12, pirms 14 gadiem
Skatījos!
Super spēle.. Brees monstrs..
Tākā fanoju par Saints visu sezonu, esmu sajūsmā

  +1 [+] [-]

, 2010-02-08 05:13, pirms 14 gadiem
Lieliska speele, lielisks iznaakums.
Saints to bija pelniijushi, gan taktiski, gan ari meistariibas zinjaa vinji bija shon paaraaki.
Who Dat?

  -1 [+] [-]

, 2010-02-08 05:18, pirms 14 gadiem
droppy84 rakstīja: Lieliska speele, lielisks iznaakums.
Saints to bija pelniijushi, gan taktiski, gan ari meistariibas zinjaa vinji bija shon paaraaki.
Who Dat?
Tieši tā.. Who dat? Who dat? Who dat?

     [+] [-]

, 2010-02-08 05:19, pirms 14 gadiem
Plus Saints trenera lēmums par "onside kick" puslaika sākumā.. wow!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-08 05:28, pirms 14 gadiem
Tā tam arī vajadzēja būt!!! Paldies Optibet par 2.71 likmi !

  -2 [+] [-]

, 2010-02-08 05:30, pirms 14 gadiem
Super spēle, super iznākums. Tom Brady, Peyton Manning, Brett Favre un tagad arī - Drew Brees.
WHO DAT!

     [+] [-]

, 2010-02-08 06:25, pirms 14 gadiem
Who DAT!!! Addai tomer baigais zveers, bet prieks, ka NO vinneja, beidzot taja pilseta ari kkad jauks notikums

     [+] [-]

, 2010-02-08 06:54, pirms 14 gadiem
Who Dat! Īsts penrušķītes stāsts

  -3 [+] [-]

, 2010-02-08 07:04, pirms 14 gadiem
es zināju ka Saints uzvarēs, tpc uz viņiem arī uzliku!!

  -4 [+] [-]

, 2010-02-08 09:09, pirms 14 gadiem
Skatijos un kārtējo reiz konstatēju, cik nevērts sportaveids. Tipisks amerikāņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-08 09:57, pirms 14 gadiem
Tik laba spele,bet es jau otro SB pec kartas aizmiegu 3/4 vidu. =)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-08 11:05, pirms 14 gadiem
tipiski amerikaani-bez kkaada shova izradisanas un spidigam kjivereem jau neiztikt. aa jaa-lielais popkorns, resnas tantes un onkuli, gamburgeri, karstie suni un silikona pupi...aizmirsu piebilst.!

  +5 [+] [-]

, 2010-02-08 11:09, pirms 14 gadiem
žēl... bet nu šoreiz Saints bija labāki... godam pelnīts tituls... MVP gan varētu dot ne tikai Brī, bet arī Bušam... lūzums laikam bija pirmā puslaika beigas, kad pēc 4th down izgāšanās Colts paši neko neizveidoja un atļāva Brī visai veikli "pāriet" laukumam... un onside kick otrā sākumā - drosmīgs trenera lēmums, kas deva rezultātu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-02-08 11:50, pirms 14 gadiem
Mans pirmais koments SC! Tātad "onside kick" ir tad, kad kickeram bumba ir jāaizsper 10 vai vairāk jardus un tad var ķert, bet nedrīkst lidojuma laikā traucēt pretiniekam to satvert! Tāds pasākums pārāk bieži jau ngadās, jo ir liels risks, ka bumbu noķers pretinieks un tad jau līdz end zone tur nekas nepaliek.

Skudrinieks rakstīja: Pastāsti man, nejēgam, kas ir onside kick . Spēli redzēju un to momentu redzēju, bet kāda tam bij jēga??? Kas būtu, ja IND tai momentā aizskrietu uz tačdaunu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-08 12:08, pirms 14 gadiem
Tāpēc jau to tik reti var redzēt, turklāt parasti tas ir tuvāk spēles beigām, kad iet va bank! Vēl šitādu pašu joku šogad PO izpildīja Packers pret Arizonu, bet arī jau tuvāk beigām!

Skudrinieks rakstīja: Uh, paldies! Baigais risks, vēl tagad brīnos, kā Colti neizmantoja iespēju!

     [+] [-]

, 2010-02-08 12:20, pirms 14 gadiem
Slēpts komentārs: Ontario

  -2 [+] [-]

, 2010-02-08 12:34, pirms 14 gadiem
Mana attieksme pret NFL ir tāda kāda ir. NFL ir hillbiliju sports un pilnīgas šausmas. No futbola tur ne smakas, bet amīšiem jau neieskaidrosi. Pagājušā gada superkausa spēle bija tik izslavēta, ka sameklēju un sāku skatīties. Pēc pirmajām 20 minūtēm aizmigu. Nekādu emociju, nekādas spriedzes. Jā, noteikumus nezinu un arī negribu zināt. Bērnu spēlīte, ja kāds ir izbaudījis pamatskolas laikos, kad klasesbiedrs paņem bumbu rokā un bēg no tevis kā muļķis. Nekas vairāk tas nav. Bet ko var gribēt. Amīšiem jau patīk vienkāršie sportaveidi - NFL, NASCAR un beisbols.

     [+] [-]

, 2010-02-08 12:45, pirms 14 gadiem
Raiteens rakstīja: tipiski amerikaani-bez kkaada shova izradisanas un spidigam kjivereem jau neiztikt. aa jaa-lielais popkorns, resnas tantes un onkuli, gamburgeri, karstie suni un silikona pupi...aizmirsu piebilst.!
Ko tad vajag? TTT - DU 165:12? Futbola līdzjutējus vidēji 12 Virslīgas spēlē? ASK superklubu kurš pastāv 2 gadus?
Tā vismaz cilvēkiem tiek sagādāti kaut kāda svētku sajūta ar šova elementiem, šajā ne pārāk vieglajā laikā. Tapēc nevajg būt mietpilsoņiem un uztvert visu savādāko/citādāko negatīvi. Nevajag dzīvot stereotipos.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-08 13:03, pirms 14 gadiem
Hehe, kā smiekli nāk par tām šaurajām pierītēm, kas saka, ka sportaveids slikts, un paši atzīst, ka pat noteikumus nezin Nu lohi*, ja nezini, tad labāk paklusē, nevis stulbus komentārus raksti. Es piem. zinu visus nteikumus, un varu pateikt, ka kaut esmu tīrs latvietis, hokejs ir 2.labākais sporta veids pasaulē... NFL altētisma virsotne, vienreizējs sporta veids! Bet loģiski, ka nezinot noteikumus, liekas dīvains (ja kkur neko nesaproti, viss liekas dīvains, kādam, kas hokeju pirmo reizi redzētu , tas arī liktos dīvains)
..
1.On side kick otrā puslaika sākumā bija drosmīgākais lēmums, ko jebkad esmu redzējis Superbowlā. Ārkārtīgi riskants un pat ekstravagants lēmums, bet nu uzvarētājus nesoda, jo nostrādāja. Tas arī bija spēles lūzums (pirmais), jo tieši pēc tā Saints tika pie pirmā "touchdowna". Šāda ekstravaganta un netispiska spēle bija Saints stiliņš visu sezonu un prieks, ka Šons Peitons neatkāpās no tā arī SB laikā.
2.Spēli šadi patiesībā prognozēju- Sākumā Saints rokas bish trīcēja (tomēr debija SB), piem. Colstena nomestā piespēle. Bet tiklīdz Saints iegāja ritmā, bija redzams kāpēc tā bija visas sezonas labākā uzbrukuma komanda, treneris Peitons tiešām ir "uzbrukuma guru" (citējot Breesa pēcspēles interviju)
3.Un, protams, vienīgais TO spēlē izrādījās absalūti svarīgākais notikums spēlē, kā to arī prognozēju. Tajā brīdī man liekas visi (kas kko rubī no NFL) vienk apsēdās.. Tas ir tas, kas dievinu šajā sportaveidā- varbūt, ka labu laiku nekas īpašs nenotiek un tad pēkšni viena vienīga izcila izspēle vai kļūda un viss mainās, 70 yardu return un TD.
4.No zaudētājiem tiešām gribēto izcelt Addai, čalis pārsteidza ar izcilu spēli. No Saints protams Brees, Bush, Colsten, bet negaidīti izcils arī Pierre Tomass, ļoti labi nokapāja.

  +6 [+] [-]

, 2010-02-08 13:23, pirms 14 gadiem
Tu saki? rakstīja: Mana attieksme pret NFL ir tāda kāda ir. NFL ir hillbiliju sports un pilnīgas šausmas. No futbola tur ne smakas, bet amīšiem jau neieskaidrosi. Pagājušā gada superkausa spēle bija tik izslavēta, ka sameklēju un sāku skatīties. Pēc pirmajām 20 minūtēm aizmigu. Nekādu emociju, nekādas spriedzes. Jā, noteikumus nezinu un arī negribu zināt. Bērnu spēlīte, ja kāds ir izbaudījis pamatskolas laikos, kad klasesbiedrs paņem bumbu rokā un bēg no tevis kā muļķis. Nekas vairāk tas nav. Bet ko var gribēt. Amīšiem jau patīk vienkāršie sportaveidi - NFL, NASCAR un beisbols.
No sērijas "Фильм не смотрел, но говно!"?

     [+] [-]

, 2010-02-08 13:25, pirms 14 gadiem
Starp citu, ja jau tāds nepatikas vilnis, kāds vispār zina kāpēc spēli sauc par futbolu, lai gan vairāk punktus dod par piezemējumiem?

  -2 [+] [-]

, 2010-02-08 13:27, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: No sērijas "Фильм не смотрел, но говно!"?
Visu, ko uzrakstīju izlasīji? Filmu pačekoju, sapratu, ka mēs... Esi kādreiz aizgājis uz izslavētu filmu ķinītī, bet tad sapratis, ka nebija jēga? Tas pats ir ar NFL. Steroīdu nomocīts sporta veids. Nekāda atlētisma virsotne. Nebrīnīšos, ja Latvijā kas tāds parādīsies. Vajag taču prātu kaut kā deģenerēt.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-08 13:33, pirms 14 gadiem
Tu saki? rakstīja: Visu, ko uzrakstīju izlasīji? Filmu pačekoju, sapratu, ka mēs... Esi kādreiz aizgājis uz izslavētu filmu ķinītī, bet tad sapratis, ka nebija jēga? Tas pats ir ar NFL. Steroīdu nomocīts sporta veids. Nekāda atlētisma virsotne. Nebrīnīšos, ja Latvijā kas tāds parādīsies. Vajag taču prātu kaut kā deģenerēt.
Tieši par tādā šaurām pierītēm kā Tu arī runāju.. Varu derēt, ka 90% noteikumu pat nezini, un sezonai nebiji pasekojis.. Kā jau minēju, kkas mums LV tik svešs reti kad uzreiz iepatīkas, jo nesaprotam. Bet, ja iebrauc, sporta veids ir izcils.
Par beisbolu un Nascar gan piekrītu, garlaicības kalngals.
Un palabošu NAscar ir hillbiliju sportaveids, NFL ir populārs visos sabiedrības slāņos. Pat te LV mēs jau kuro gadu vācamies kādi 4-5 vīri katru gadu lai vērotu NFL play-offus vēlos svētdienas vakaros.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-08 13:35, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: No sērijas "Фильм не смотрел, но говно!"?
Izcili teikts
(Šajā gadījumā gan runa ir nevis par skatīšanos, bet IZPRATNI par spēli. Kas dažām te vienkārši nav...)

  +4 [+] [-]

, 2010-02-08 13:39, pirms 14 gadiem
Tu saki? rakstīja: Visu, ko uzrakstīju izlasīji? Filmu pačekoju, sapratu, ka mēs... Esi kādreiz aizgājis uz izslavētu filmu ķinītī, bet tad sapratis, ka nebija jēga? Tas pats ir ar NFL. Steroīdu nomocīts sporta veids. Nekāda atlētisma virsotne. Nebrīnīšos, ja Latvijā kas tāds parādīsies. Vajag taču prātu kaut kā deģenerēt.
Citēju: "Jā, noteikumus nezinu...".
Tb Iedomājies, ja tu nezinātu basketbola noteikumus un sāktu skatīties NBA, piemēram, tev liktos ka 10 labi noauguši onkuļi kā dumji nēsājas pa laukumu lai izmestu bumbu caur kkādu riņķi... tb no malas tāda "attīstošā spēle", ko labākajā gadījumā spēlē bērnudārzos.
Eiropas futbolā tas pats - 20 pieauguši onkuļi nēsājas pa laukumu lai iespertu bumbu vārtos.

Ja nezini kas ir "apakšā" tam visam, protams, liksies dumji, muļķīģi un visādi citādi riebīgi.

Par steroīdiem runājot. Dopings un aizliegtās vielas mūsdienu sportā pats pa sevi ir problēma. PRO sportā mūsdienās pašas pa sevi slodzes ir nenormālas, tāpēc sportistiem tiek doti dažādi preparāti, lai uzlabotu viņa spējas pielāgoties šādiem apstākļiem. Dažreiz tas ir arī dopings, taču iespaidīgus muskuļus var uzkačāt arī bez aizliegtām vielām, pie tam der atcerēties, ka tie kas tiek līdz NFL ir izgājuši nenormālu atlasi un viņi ir labākie (arī kā atlēti) starp daudziem miljoniem un no šādas grupas atrast kādu ar paaugstinātām spējām gūt panākumus sportā, nav grūti. Plus, protams, arī nenormāls treniņu darbs (Ja hokejistus baida ar Kandavas vecā Dinamo nometnēm, tad NFL komandām visām ir tādas nometnes katru vasaru + vēl individuālais darbs starpsezonā).

  +3 [+] [-]

, 2010-02-08 14:51, pirms 14 gadiem
Viena no aizraujošākajām sporta spēlēm. Punkts. Katra sīkākā nianse ir nozīmīga un principā nav nesvarīgu izspēļu. Salīdzināt ar garlaicīgo eiropas futbolu ir nekorekti. Man personīgi 22 vīreļu kuslā un teatrālā pārvietošanās nesimpatizē - līdzīgi kā iesērējušie noteikumi.
Hokejs un Basketbols ir ļoti interesantas spēles. Hoķis protams bez komentāriem. Jāatzīst gan, ja nebūtu Dinamo, tad 1x gadā pasākums uz PČ. Basketbols pateicoties mūsu "zvaigznītēm" man ir nolikts tālākajā plauktiņā. Izņēmums sieviešu izlase. Protams, varbūt ar "jauno slotu" būs izmaiņas, bet īpaši neceru.
Principā pa NASN cenšos noskatīties pēc iespējas vairāk amerikāņu futbola spēles, gan NFL, gan Koledžas spēles - šis sports ir pēdējo 2 gadu lielākais atklājums.

P.S. Piektdienas vakarā pa TV3 vai TV 6 bija seriāla pirmā sērija - Friday Night Lights (Visu par uzvaru). Kopš tā brīža es jau 7 sērijas esmu noskatījies no kopējām 4 sezonām. Izcils seriāls saistībā ar futbolu.

P.P.S. Es gan biju par Favri, bet kopš viņi izlidoja man bija vienalga kurš. Prieks par Saints

     [+] [-]

, 2010-02-08 16:00, pirms 14 gadiem
juris rakstīja: Es piem. zinu visus nteikumus, un varu pateikt, ka kaut esmu tīrs latvietis, hokejs ir 2.labākais sporta veids pasaulē...
Vot jums Dinamo masu psihoze, mārketings un ažiotāža! Nu jau par latvieša pazīmi tiek uzskatīta hokeja stādīšana augstāk par visu pārējo!

  -1 [+] [-]

, 2010-02-08 16:18, pirms 14 gadiem
A kurš teica, ka es nezinu noteikumu??!!Tas ka tu sevi jurčik uzskati par ASSu un superveci visiem ir skaidrs....jo tu taču zinu visu par visu, zini kurš amīšu futenē kur ir čurājis un kādas tabletes rijis un kādu meiteni mīlējis. Runa jau nav par pašu spēli, piekrītu, spēle ir skatāma, bet gan par to visu figņu kas spēlei ir apkārt. Tas no sērijas kā musu ''kulturās nama'' basketbolisti neemas pa lauku un aarpus taa lidz veemienam tikai sajaa zinjaa amerikaani protams liela nacija, liela nauda, liela nemsanas. Un nee-man arii nevajag ne 2. liigas Rezeknes kluba speli, ne arii ASK viengadniekus, bet vnk normalu futbola speli kuraa nebus ne Spīrsas, ne Opras, ne citi ''stāri''...vismaz kkur lai šie nelien un ļauj mirstīgajam neredzēt tās rožas...bet nē-jālien. Un kā saka-bez obid-neko ļaunu par jums čali nedomāju. Bez kosa.

     [+] [-]

, 2010-02-08 16:24, pirms 14 gadiem
Raiteens rakstīja: Un nee-man arii nevajag ne 2. liigas Rezeknes kluba speli, ne arii ASK viengadniekus, bet vnk normalu futbola speli kuraa nebus ne Spīrsas, ne Opras, ne citi ''stāri''...vismaz kkur lai šie nelien un ļauj mirstīgajam neredzēt tās rožas...bet nē-jālien.
Ja negribi amerikāņu miljonārus, varu iedot vienas spēles ierakstu laikam no Itālijas - kaut kur DVD arhīvā mētājas

     [+] [-]

, 2010-02-08 16:25, pirms 14 gadiem
Vispār kurš kuram sporta veids patīk vai nē, ir gaumes lieta - citam varbūt patīk vērot hokeju , citam basketbolu, citam futbolu, kamēr kādam arī šaha mača translāciju. Tā kā visas tās teikšanas par to ka šitas patīk un tas nē - ir no tās māti, meitu un kleitu sērijas.
Informācijai tikai dažiem kuri uzskata ka viens sporta veids ir karalis bet cits nē - karalis sportā ir tikai viens un tas ir futbols, tas kuru spēlē visā pasaulē un nevis tikai ASV un kuru ik gadus vai nu spēlē vai vēro 3.5 miljardi cilvēku. Un ne basketbols, ne amerikāņu futbols nav pirmajā pieciniekā. Par hokeju nerunāsim - popularitātes ziņa tas pat tuvu pirmajam desmitniekam (es šeit domāju hokeju uz ledus ar ripu).... Tas tā informācijai.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-08 16:32, pirms 14 gadiem
Onka rakstīja: karalis sportā ir tikai viens un tas ir futbols, tas kuru spēlē visā pasaulē un nevis tikai ASV un kuru ik gadus vai nu spēlē vai vēro 3.5 miljardi cilvēku. Un ne basketbols, ne amerikāņu futbols nav pirmajā pieciniekā. Par hokeju nerunāsim - popularitātes ziņa tas pat tuvu pirmajam desmitniekam (es šeit domāju hokeju uz ledus ar ripu).... Tas tā informācijai.
Aiz futbola noteikti nāk vieglatlētika - skrien, lec un met laikam gan visur. Absolūtos skaitļos populāram noteikti jābūt kriketam - spēlē visa bijusī Britu impērija (indieši, austrālieši, afrikāņi, salinieki utt.). Basketbols pat varētu būt uz tā fona vēl diezgan izplatīts.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-08 16:35, pirms 14 gadiem
Raiteens

Mūsdienu PRO sports, pirmajā kārtā, ir bizness un tikai tad cilvēka atlētisko spēju pārbaude.

Izvērtē visu iepriekšrakstīto no šāda skatu punkta un jautājumi vairs neradīsies.

     [+] [-]

, 2010-02-08 16:52, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Raiteens

Mūsdienu PRO sports, pirmajā kārtā, ir bizness un tikai tad cilvēka atlētisko spēju pārbaude.

Izvērtē visu iepriekšrakstīto no šāda skatu punkta un jautājumi vairs neradīsies.
Piekrītu, tas ka mums nepatīk perfekts sporta mārketings (kas noteikti ir arī NFL) un vēl nedaudz skauž, tā ir mūsu problēma. Bet, ja mēs spētu nedaudz atslābt un paskatīties reāli, tad saprastu, ka sporta marketinga ziņā mums no amīšiem ir ļoooooooooooooooti daudz ko mācities.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-08 16:57, pirms 14 gadiem
juris rakstīja: Piekrītu, tas ka mums nepatīk perfekts sporta mārketings (kas noteikti ir arī NFL) un vēl nedaudz skauž, tā ir mūsu problēma. Bet, ja mēs spētu nedaudz atslābt un paskatīties reāli, tad saprastu, ka sporta marketinga ziņā mums no amīšiem ir ļoooooooooooooooti daudz ko mācities.
Tikai pats interesantākais ir tas, ka tad, kad KHL mērogā Rīgas "Dinamo" tiek slavēts par labajiem pirmsspēles šoviem un kopumā par darbu ar līdzjutējiem, visi saka, jā, mēs esam kruti, bet kā kāds cits to izdara reizes n labāk, tā - fū, tas jau burgerēdājiem.

     [+] [-]

, 2010-02-08 16:57, pirms 14 gadiem
Raiteens rakstīja: Tas ka tu sevi jurčik uzskati par ASSu un superveci visiem ir skaidrs....jo tu taču zinu visu par visu, zini kurš amīšu futenē kur ir čurājis un kādas tabletes rijis un kādu meiteni mīlējis. Runa jau nav par pašu spēli, piekrītu, spēle ir skatāma, bet gan par to visu figņu kas spēlei ir apkārt.
1. Neesmu "ass" un neesmu to teicis, vienk mīlu šo sporta veidu, daudz sekoju un tāpēc arī pakomentēju, jo sirdij tuva lieta, viss.
2. Tā "figņa ap spēli" kā saki ir šovs, kas Superbowlam ir pilnīgi jau tradicionāla lieta. SB ir ASV centrālais gada notikums sportā, so kāds tur brīnums, ja sabrauc arī visas zvaigznes.
(btw, ja kāds nepiekrīt, ka tas ir ASV absalūti skatītājkais un svarīgākais sporta mačs gadā, varam noslēgt derības.. 9 no 10 ASV pilsoņu atzīs, ka ar SB salīdzināt nevar neko, jo viss izšķiras vienā dienā, vienā spēlē.)

     [+] [-]

, 2010-02-08 16:58, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tikai pats interesantākais ir tas, ka tad, kad KHL mērogā Rīgas "Dinamo" tiek slavēts par labajiem pirmsspēles šoviem un kopumā par darbu ar līdzjutējiem, visi saka, jā, mēs esam kruti, bet kā kāds cits to izdara reizes n labāk, tā - fū, tas jau burgerēdājiem.
Precīzi! Liekulība augstākajā pakāpē. Piem. VISS Dinamo priekšspēles šovs ir aizgūts no ASV

     [+] [-]

, 2010-02-08 17:00, pirms 14 gadiem
Juri-es to saprotu-es nedzivoju alā, vnk es te sapņos mēģinu lidot un iedomājos ka būtu, ja varētu vienreiz vnk noskatīties kādu no PRO līmeņa spēlēm bez naudas smakas-it īpašu amerikāņu impērijas sporta spēlēs. Protams man te tagad daudzi oponēs ko es te iedomājos, nez ko vēlos, bet ja tā cilvēcīgi skatās-tad neko jau vairāk par vnk sportu es nevēlos...nu negribu es to resno onkuli ar kokakolas lielo embleemu uz tee shirta un Burger King logo uz keponchika redzeet-nu acii duras.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-08 17:01, pirms 14 gadiem
Saints un Colts iesildīja ''The Who''(?) vai otrādi?

jopcik tie taču ir ''The Who''

     [+] [-]

, 2010-02-08 17:04, pirms 14 gadiem
Viesturs Lācis rakstīja: Aiz futbola noteikti nāk vieglatlētika - skrien, lec un met laikam gan visur. Absolūtos skaitļos populāram noteikti jābūt kriketam - spēlē visa bijusī Britu impērija (indieši, austrālieši, afrikāņi, salinieki utt.). Basketbols pat varētu būt uz tā fona vēl diezgan izplatīts.
Vieglatlētiku topos parasti neliek, bet tā nākamie kas nāk aiz futbola cik zinu ir - pareizi krikets, lauka hokejs, teniss, volejbols. Tālākos šad tad maina vietām ir galda teniss, golfs, amerikāņu futbols, basketbols....

     [+] [-]

, 2010-02-08 17:06, pirms 14 gadiem
Raiteens rakstīja: Juri-es to saprotu-es nedzivoju alā, vnk es te sapņos mēģinu lidot un iedomājos ka būtu, ja varētu vienreiz vnk noskatīties kādu no PRO līmeņa spēlēm bez naudas smakas-it īpašu amerikāņu impērijas sporta spēlēs. Protams man te tagad daudzi oponēs ko es te iedomājos, nez ko vēlos, bet ja tā cilvēcīgi skatās-tad neko jau vairāk par vnk sportu es nevēlos...nu negribu es to resno onkuli ar kokakolas lielo embleemu uz tee shirta un Burger King logo uz keponchika redzeet-nu acii duras.
Tas vienkārši nav iespējams, jo savādāk no kurienes būs nauda ko maksāt pasaules labākajiem sportistiem, uz ko arī visi iet skatīties? Tāpat, no kurienes būs nauda visam "spēles prezentācijas līmenim" (kas arī daudzus vilina (NHL/KHL salīdzinājums kā reiz ir uzskatāms)) utt.

Tīrs sports pašlaik īstenībā nav iespējams vispār (ja nu vienīgi aizejot uz laukumu ar paziņām bumbu padzenāt), jo pat kkādā lauku spartakiādē, NOTEIKTI būs sponsori, kuri tiks tiražēti (iespējams, ar vietējā mēroga zvaigžņu starpniecību) kuri tiks reklamēti + tāpat būs bufete, pie kuras būs MILZĪGA rinda un visi staigās apkārt ar plastmasas šķīvīšiem (šasliks+frī+kečuks, tb klasiskais komplekts).

ASV nav nekādā gadījumā unikāli, tepat, Latvijā, viss notiek TIEŠI pēc tādas pat shēmas. Vienīgā atšķirība ir tā, ka ASV, kā jau minēji, visa apmēri ir lielāki un, iespējams, tāpēc "vairāk krīt acīs" (vai arī to vairāk grib redzēt).

  +2 [+] [-]

, 2010-02-08 17:10, pirms 14 gadiem
Futbols ir amerikas populārākais sporta veids, un tas ir daudz dziļāks par skraidīšanu ar bumbu, kā te dažs labs gudrinieks nepārzinot spēli izsakās.

Vispār am. futbols ir līdzīgs šaham, lai gan kādreiz kad sīks biju un netīšām uzslēdzu arena futbolu (laikam) arī neko nesapratu un likās sūds

Anyway, prieks par Saints. no 7-9 uz 13-3 un vinnēt SB ir kkas special.

     [+] [-]

, 2010-02-08 17:11, pirms 14 gadiem
M8archa rakstīja: Futbols ir amerikas populārākais sporta veids, un tas ir daudz dziļāks par skraidīšanu ar bumbu, kā te dažs labs gudrinieks nepārzinot spēli izsakās.
Toties beisbols jau kopš 19. gs. ir oficiāli atzīts par ASV nacionālo sporta veidu (neba bez popularitātes aspekta apskatīšanas).

     [+] [-]

, 2010-02-08 17:16, pirms 14 gadiem
juris rakstīja: Tieši par tādā šaurām pierītēm kā Tu arī runāju.. Varu derēt, ka 90% noteikumu pat nezini, un sezonai nebiji pasekojis.. Kā jau minēju, kkas mums LV tik svešs reti kad uzreiz iepatīkas, jo nesaprotam. Bet, ja iebrauc, sporta veids ir izcils.
Par beisbolu un Nascar gan piekrītu, garlaicības kalngals.
Un palabošu NAscar ir hillbiliju sportaveids, NFL ir populārs visos sabiedrības slāņos. Pat te LV mēs jau kuro gadu vācamies kādi 4-5 vīri katru gadu lai vērotu NFL play-offus vēlos svētdienas vakaros.
Va vellos, kur Jūs skatāties? Vēlētos piebiedroties

     [+] [-]

, 2010-02-08 17:22, pirms 14 gadiem
juris rakstīja: Tā "figņa ap spēli" kā saki ir šovs, kas Superbowlam ir pilnīgi jau tradicionāla lieta. SB ir ASV centrālais gada notikums sportā, so kāds tur brīnums, ja sabrauc arī visas zvaigznes.
Bet taa tiri intereses peec pajautasu-a neliekas ka tas viss nedaudz atgadina Jevroviiziju,proti, galvenais ir notikums apkaart tam visam, bet pati spele jau paliek 2. plana?!nu tas man liekas diemzel ir musdienu naudiigaa sporta ikdiena.

     [+] [-]

, 2010-02-08 17:22, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Toties beisbols jau kopš 19. gs. ir oficiāli atzīts par ASV nacionālo sporta veidu (neba bez popularitātes aspekta apskatīšanas).
Beisbols ir demokrātiskāks, jo šo (negribu nolikt, bet tomēr) vienmuļo spēli var spēlēt arī ar lauztu roku un vienu kāju. Regulārā sezonā krietni vairāk nekā 100 spēles, so loģiski, ka kopējais biļešu skaits pārdots lielāks. NFL ir 16 spēles sezonā... Arī play-off ir viena spēle, nekādu sēriju. Tāpēc interese par vienu konkrētu spēli, un protams SB nav salīdzināma ne ar ko ASV, pat beibola world series.

     [+] [-]

, 2010-02-08 17:24, pirms 14 gadiem
Raiteens rakstīja: Bet taa tiri intereses peec pajautasu-a neliekas ka tas viss nedaudz atgadina Jevroviiziju,proti, galvenais ir notikums apkaart tam visam, bet pati spele jau paliek 2. plana?!nu tas man liekas diemzel ir musdienu naudiigaa sporta ikdiena.
Nē, neliekas. Jo es (domāju neesmu arī vienīgais) šovu vispār neskatījos, tikmēr ar večiem izgājām uzpīpēt un apspriest prognozes. Mani piem interesēja tikai spēle.

     [+] [-]

, 2010-02-08 17:26, pirms 14 gadiem
Ocho cincho rakstīja: Va vellos, kur Jūs skatāties? Vēlētos piebiedroties
Nu nākamie play-off vēl pārāk tālu, lai kko norunātu.. Bet nu būtu forši patiesībā iepazīties vēl ar kādiem NFL entuziastiem.
P.S. Jautājums tiem, kas seko--- Kā jūs domājat Favre būs atpakaļ nākamgad vai ne?

     [+] [-]

, 2010-02-08 17:28, pirms 14 gadiem
Ja jutīsies labi, domāju ka būs, komanda ir tuvu Superbowlam.

     [+] [-]

, 2010-02-08 17:29, pirms 14 gadiem
Manuprāt Favrem nu jau gan ir laiks pa īstam beigt karjeru, lai atmiņā paliktu ar labu sezonu!

juris rakstīja: Nu nākamie play-off vēl pārāk tālu, lai kko norunātu.. Bet nu būtu forši patiesībā iepazīties vēl ar kādiem NFL entuziastiem.
P.S. Jautājums tiem, kas seko--- Kā jūs domājat Favre būs atpakaļ nākamgad vai ne?

     [+] [-]

, 2010-02-08 17:33, pirms 14 gadiem
The sport is also played outside the United States. National professional and collegiate leagues exist in United Kingdom, Germany, Italy,[3] Switzerland,[4] Finland, Sweden,[5] Japan, Mexico, Israel,[6] Spain, Austria,[7] and several Pacific Island nations.

Kaut kas no Wikipedias

     [+] [-]

, 2010-02-08 17:39, pirms 14 gadiem
JANNCIS rakstīja: The sport is also played outside the United States. National professional and collegiate leagues exist in United Kingdom, Germany, Italy,[3] Switzerland,[4] Finland, Sweden,[5] Japan, Mexico, Israel,[6] Spain, Austria,[7] and several Pacific Island nations.

Kaut kas no Wikipedias
Pie tam amatieru līmenī amfutbols ir vēl populārāks.

     [+] [-]

, 2010-02-08 17:47, pirms 14 gadiem
Žēl tikai ka Latvijā nekā nav..

  +1 [+] [-]

, 2010-02-08 17:48, pirms 14 gadiem
AF sāku skatīties diezgan nesen, protams, grūti to saprast un iedziļināties ja pat nezini noteikumus, sākumā man arī diezko nepatika, vēlāk iepatikās, neesmu nekāds lielais fans, bet dažreiz paskatos.

Pret beisbolu gan man ir tikai negatīva attieksme, nu pārāk viss ir garlaicīgi. Spēlē nav baudāma. Jā, ja tu fano par kādu no komandām, tad protams tev katrs atsitiens sagādā prieku, bet ja vienkārši gribi izbaudīti spēli ( kā to var izdarīt skatoties hokeju, basketbolu ) skaistas izspēlēs, piespēles, vārtis kas tik tur nav. Diemžēl beisbolā viss ir pārāk vienmuļi.

P.S Protams, kad uzliek kādu $, tad arī beisbols paliek interesants.
';

     [+] [-]

, 2010-02-08 17:49, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Pie tam amatieru līmenī amfutbols ir vēl populārāks.
Vācijā pēdējo divu gadu finālus apmeklējuši 14k un 16k skatitāji, tas jau vien ir rādītājs...

     [+] [-]

, 2010-02-08 17:57, pirms 14 gadiem
Ģirts Kalniņš (Gircha) rakstīja: Manuprāt Favrem nu jau gan ir laiks pa īstam beigt karjeru, lai atmiņā paliktu ar labu sezonu!
Jā, sezona kopumā bija praktiski labākā mūžā, BET.. Pēdējā karjeras piespēle Muļķīgs un negaidīts TO, kas totāli iegāza komandu.. Tā aiziet jau negribas nevienam. Bet ta jau redzēsim.. Katru vasaru Favre sāga turpinās

  +2 [+] [-]

, 2010-02-08 17:58, pirms 14 gadiem
Principā AF ir civilizētāks un līdz ar to pieņemamāks plašākām masām regbija un austrāļu futbola paveids.
Nekādu pretenziju pret regbija puišiem, bet tas tiešām ir trako sports. Plus vēl tas, ka AF izpēlēt var bumbu uz priekšu paver lielākas taktiskās iespējas. Protams, ka ir vēl 1000x nianses, bet AF manā skatījumā ir zināmā mērā dambrete uz "dzīvo". [aktīvāka un atraktīvāka kā šahs, bet nezaudējot prāta ekvivalentu]
p.s. žēl - tagad AF beidzās līdz jaunai sezonai - atliks vienīgi vasaras Arena mači

     [+] [-]

, 2010-02-08 18:00, pirms 14 gadiem
juris rakstīja: Jā, sezona kopumā bija praktiski labākā mūžā, BET.. Pēdējā karjeras piespēle Muļķīgs un negaidīts TO, kas totāli iegāza komandu.. Tā aiziet jau negribas nevienam. Bet ta jau redzēsim.. Katru vasaru Favre sāga turpinās
Favrem šāds izgājiens nav pirmo reizi - pagājšezon, vai pirms gada to pašu izpildīja

     [+] [-]

, 2010-02-08 18:02, pirms 14 gadiem
Vēl Packers pēdējā sezonā, pret Giants, laikam, arī bija ļoti līdzīga kļūda, kas maksāja uzvaru, tā kā tas jau sāk palikt likumsakarīgi! Bet nu, paskatīimies, tiešām sāga turpināsies vasarā!

juris rakstīja: Jā, sezona kopumā bija praktiski labākā mūžā, BET.. Pēdējā karjeras piespēle Muļķīgs un negaidīts TO, kas totāli iegāza komandu.. Tā aiziet jau negribas nevienam. Bet ta jau redzēsim.. Katru vasaru Favre sāga turpinās

  +2 [+] [-]

, 2010-02-08 18:34, pirms 14 gadiem
Esmu jau kādreiz kaut ko līdzīgu rakstījis. Ir jāsaprot, ka jebkurš sporta veids no racionālā viedokļa ir diezgan liels absurds. Tikpat tiels absurds ir kā beisbols tā hokejs. Viss atkarīgs no tā, ko tev apkārtējā vide un tradīcijas ielādē. Mums ir ielādēts hokejs, jaunzēlandiešiem regbijs, indiešiem krikets, jeņķiem beisbols un viņu futbols. Absurda kalngals tomēr ir 4nieku bobslejs - džeki sarežģītā metāla būdiņā mauc pa miljoniem uztaisītu trasi. Visi nobrauc apmēram vienā laikā, bet ar sekundes tūkstošdaļu palīdzību tiek fiksēts uzvarētājs. Un vēl ir fani, kas to visu skatās dzīvajā -20C salā, redzot ik pa 5 minūtēm, kā vienā virāžā šī būdiņa panesas garām. Tas tā - no racionālā viedokļa.

     [+] [-]

, 2010-02-08 18:36, pirms 14 gadiem
Man amerikāņu futbolā visvairāk piesastīja atlētisms un spēka spēle
Lai gan pa slimo, tas ir skatoties praktiski visas spēles, ko piedāvā nedēļas nogalēs Espn America sāku tikai vienu nedēļu pirms Wild card spēlēm, tomēr man ir jautājums vai reāli amerikāņu futbolā spēles epizodē sadursmes laikā, nav kāds gājis bojā?
Peta Vaita sadursme tiešām izskatijās un izklausijās pabriesmīgi...
youtube.com: YouTube
- Pat White Injured on Helmet to...

  +1 [+] [-]

, 2010-02-08 19:27, pirms 14 gadiem
Derdzas tie komentētāji, kuri saka, ka amerikāņu futbols ir mēsls.
Manuprāt skatāmāka sporta veida nav. Man patīk gan hokejs, gan basis, gan beisbols. Ja jāvērtē to, cik skatāms ir konkrētais sporta veids, tad te tuvu amīšu futbolam nav citi.
Amerikāņu futbolā ir ļoti daudz nianšu. Tādā ziņā hokejs un basketbols ir ar kārtu vienkāršāki. Parasto futbolu vispār nav vērts pieminēt. Tieši dēļ vienkāršajiem noteikumiem šie 3 sporta veidi ir populāri masās.
Un manuprāt arī atlētiskāka (traumatiskāka) sporta veida nav. Te patiešām spēlē izcili atlēti. Par visi tie resnvēderi ir tādi, ka iekabinās izveicībā lielākajai daļai no šeit komentētājiem.
Visu cieņu amīšiem par šo sporta veidu.

Tiem, kuriem nepatīk - skatieties kerlingu

     [+] [-]

, 2010-02-08 19:29, pirms 14 gadiem
Paralizēti ir, galīgi beigti - neatceros tādu kaut ko dzirdējis

  +1 [+] [-]

, 2010-02-08 19:34, pirms 14 gadiem
Favrem forši kājas izskatījās pēc spēles ar Saints
boards.ign.com: Pics of Favre's Ankle/Hammy - IGN Boards
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-02-08 19:45, pirms 14 gadiem
Nezinu kā ar to amerikāņu futbolu, bet regbijs viennozīmīgi ir atlētiskāks un brutālāks. Uzspēlētu tie NFL spēlētāji pret kādu regbija top komandu visus kaulus salaustu.

     [+] [-]

, 2010-02-08 20:10, pirms 14 gadiem
Super spēle Vnk starā esmu 2x jau skatijos ... Saints tiešām uztaisijā Uspet , jo visi žurnālisti pārsvarā lika uz Colts.

     [+] [-]

, 2010-02-08 20:46, pirms 14 gadiem
encephalon rakstīja: Nezinu kā ar to amerikāņu futbolu, bet regbijs viennozīmīgi ir atlētiskāks un brutālāks. Uzspēlētu tie NFL spēlētāji pret kādu regbija top komandu visus kaulus salaustu.
Atlētiskāks? Tikai, laikam, notiek nenormāla regbija spēlētāju diskriminācija ja jau pie atlētiskākajiem sportistiem parasti ir vieglatlēti, amfutbolisti, basketbolisti (un vēl pa dažiem citu sporta veidu pārstāvjiem).

Par kaulu laušanu... skatoties kādi NFL spēlētāji spēlētu. Katrā gadījumā NFL spēlētāju un viņu atlētisko spēju/kaulu laušanas diapazons ir ĻOTI plašs. Ja komanda tiktu salasīta no TE/FB/LB/S spēlētājiem (tā lai gan skriet, gan "sist" var), tad par regbistu pārsvaru nebūtu tik pārliecināts.

Tīri, lai nomierinātu sakarsušo prātu, iečeko kaut vai šādu bildi:
i29.tinypic.com

Un tur tādu onkuļu pietiek, tb katrā komandā pa kādiem 10 ir.

     [+] [-]

, 2010-02-08 21:20, pirms 14 gadiem
runā ka usa šie superkausi ažiotāžā pārsit nhl un nba kopā nemtus, bet to pašu jau runā arī par nescar un beisbolu kas arī man liekas tik pat dīvai sporta veidi kā šis amerikānu futbols

  +1 [+] [-]

, 2010-02-08 21:20, pirms 14 gadiem
Encelis kārtējais kas nezin ko runā, regbijā, tip krutākais čalis ir Šabāls ja? Kurš ir vienkārši liels augumā (ok muskuļi viņam arī ir)

Amerikāņu futbolā viņi ir ne tikai lieli augumā, bet arī stipri atlētiskāki.. Tā kā nerunā par to ko nezini.

     [+] [-]

, 2010-02-08 21:26, pirms 14 gadiem
JANNCIS rakstīja: Man amerikāņu futbolā visvairāk piesastīja atlētisms un spēka spēle
Lai gan pa slimo, tas ir skatoties praktiski visas spēles, ko piedāvā nedēļas nogalēs Espn America sāku tikai vienu nedēļu pirms Wild card spēlēm, tomēr man ir jautājums vai reāli amerikāņu futbolā spēles epizodē sadursmes laikā, nav kāds gājis bojā?
Peta Vaita sadursme tiešām izskatijās un izklausijās pabriesmīgi...
http://www.youtube.com/watch?v=DdakK8ocyq0
Esmu drošs, ka ir miruši.. Tas kā nones citreiz bumbas saņēmējus ir vienk neticami.. Traumu jūra. Ne velti tikai 16 spēles gadā.
Bet piekrītu, ka tas ir šahs uz laukuma. Tāpēc jau vajag visas nianses izprast lai patiesi izbaudītu šo sporta veidu. Arī par absalūto atlētismu, šaubu nav, piem WR un RB pozīcijā vajag vienk totālu brutālu spēku, tai pat laikā saglabājot izcilu ātrumu un manevrēt spēju, plus koordinācija gaisā.. kā Fitsgeralds ķer bumbas, tas vienk atgādina jau tādu "kaķisku" necilvēcisku veiklību

     [+] [-]

, 2010-02-08 21:30, pirms 14 gadiem
Vēl par atlētismu. Nedaudz pameklēju un uzdūros uz visai svaiga raksta:
muscleprodigy.com: Welcome to Muscle Prodigy

Bildītes, kā saka, prilagajetsa.

     [+] [-]

, 2010-02-08 21:31, pirms 14 gadiem
Nope, 70ajos tikai 1 čalis nomira no sirdstriekas, tagad kad ir aizliegti daži sitieni kā arī horse collar tackle tad arī karjeras beidzošie savainojumi notiek retāk.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-08 21:51, pirms 14 gadiem
Vispār spēles laikā šad un tad ir gūti arī letāli savainojumi, bet ne pašā augstākajā līmenī. NFL nevienu gadījumu nezinu (ir gan bijis, ka nomirst ne no savainojuma, bet, piemēram, treniņā neiztur sirds). Arena football spēles laikā šādi ir savainots viens spēlētājs. Cita lieta, ka pēc karjeras beigām saņemtie triecieni bieži liek sevi manīt un daļa veterānu nevar pacelt roku līdz plecam vai bez pieturēšanās margām uzkāpt pa kāpnēm.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-08 21:55, pirms 14 gadiem
Prieks, ka tik daudz football fani tomēr.
Piekrītu, ka ja Futbolu iepazīst, tad tas ir kā "dzīvais šahs"

Kā piemēram Džo Taizmans sāka paredzēt Meninga audiblus pēc Saints lineman skaita.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-08 21:56, pirms 14 gadiem
NFL sāku sekot līdzi tikai šogad, sākoties playoffiem, ātri iepatikās, un vēljoprojām svēti ticu, ka šo sportaveidu salīdzināt ar Eiropas futbolu ir tāpat kā salīdzināt zivis ar velosipēdiem.

Tā, kā no visām komandām manu uzmanību visvairāk piesaistīja New Orleans Saints un New England Patriots, ar iznākumu esmu ļoti priecīgs.

Protams, šī spēle liekas garlaicīga, ja neko no tās nesaprot. Man, piemēram, ir čoms, kurš skatās kērlingu, un kaut arī man galīgi nepiedur, es tomēr neuzskatu, ka tas ir fekālijs.

Cheers.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-08 22:06, pirms 14 gadiem
Varbūt šī spēle citiem pirmreizējajiem likās tik neinteresanta, jo bija ļoti konservatīva. Nebija "OMG" playi uz 70-80 jardiem. Bija ļoti maz Yards After Catch.
Bet spēle vienalga bija skaista.

     [+] [-]

, 2010-02-08 22:15, pirms 14 gadiem
danonkys rakstīja: Varbūt šī spēle citiem pirmreizējajiem likās tik neinteresanta, jo bija ļoti konservatīva. Nebija "OMG" playi uz 70-80 jardiem. Bija ļoti maz Yards After Catch.
Bet spēle vienalga bija skaista.
"Punktu spēles", tb tās, kurās kkas baigi izšķiras nekad nav tādas "wow" spēles. Tieši otrādi, parasti tās ir neizteiksmīgas spēles, kurā uzvar raksturi.
Vakardienas spēle vēl samērā laba bija.

     [+] [-]

, 2010-02-08 22:19, pirms 14 gadiem
danonkys rakstīja: Varbūt šī spēle citiem pirmreizējajiem likās tik neinteresanta, jo bija ļoti konservatīva. Nebija "OMG" playi uz 70-80 jardiem. Bija ļoti maz Yards After Catch.
Bet spēle vienalga bija skaista.
Starpcitu, tas TO returned for TD, kas beigās nodrošināja Saints uzvaru, bija "WOW" Es toč teicu "wow", kādas reizes piecas

     [+] [-]

, 2010-02-08 22:36, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: "Punktu spēles", tb tās, kurās kkas baigi izšķiras nekad nav tādas "wow" spēles. Tieši otrādi, parasti tās ir neizteiksmīgas spēles, kurā uzvar raksturi.
Vakardienas spēle vēl samērā laba bija.
Nu paskaties piemēram gadu atpakaļ. Herrisona INT par 100 jardu TD. Warner-Fitzgerald comeback TD. Un Roth-Holmes game-winners. Tas iesācējus daudz vairāk piesaistīja.
Bet saku atkal - šogad arī bija ļoti laba spēle.

     [+] [-]

, 2010-02-08 23:13, pirms 14 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Atlētiskāks? Tikai, laikam, notiek nenormāla regbija spēlētāju diskriminācija ja jau pie atlētiskākajiem sportistiem parasti ir vieglatlēti, amfutbolisti, basketbolisti (un vēl pa dažiem citu sporta veidu pārstāvjiem).

Par kaulu laušanu... skatoties kādi NFL spēlētāji spēlētu. Katrā gadījumā NFL spēlētāju un viņu atlētisko spēju/kaulu laušanas diapazons ir ĻOTI plašs. Ja komanda tiktu salasīta no TE/FB/LB/S spēlētājiem (tā lai gan skriet, gan "sist" var), tad par regbistu pārsvaru nebūtu tik pārliecināts.

Tīri, lai nomierinātu sakarsušo prātu, iečeko kaut vai šādu bildi:
i29.tinypic.com

Un tur tādu onkuļu pietiek, tb katrā komandā pa kādiem 10 ir.
Teikšu godīgi, par amfutbolu neinteresējos un manis iepriekš teiktais ir viena, mūsu pašu regbista izteikts viedoklis.

     [+] [-]

, 2010-02-08 23:17, pirms 14 gadiem
Ok, ok par atlētismu izteicos nepdomīgi, es to vairāk biju domājis par brutalitāti. Lai gan arī regbijs mani neinteresē.

     [+] [-]

, 2010-02-08 23:48, pirms 14 gadiem
encephalon rakstīja: Ok, ok par atlētismu izteicos nepdomīgi, es to vairāk biju domājis par brutalitāti. Lai gan arī regbijs mani neinteresē.
Sporta vieds ir labāks, ja tas ir brutalāks?

     [+] [-]

, 2010-02-09 03:32, pirms 14 gadiem
Super Bowl XLIV is now the most-watched television program in history. Sunday's game between the New Orleans Saints and Indianapolis Colts drew 106.5 million viewers....

     [+] [-]

, 2010-02-09 07:24, pirms 14 gadiem
encephalon rakstīja: Ok, ok par atlētismu izteicos nepdomīgi, es to vairāk biju domājis par brutalitāti. Lai gan arī regbijs mani neinteresē.
Amfutbolā pēc noteikumiem nav baigās brutalitātes (un tāda nemaz nevar būt), taču tas nenozīmē, ka spēlētāji nevarētu tā spēlēt. Pat ļoti kā varētu.

     [+] [-]

, 2010-02-09 08:23, pirms 14 gadiem
ja salīdzina ar 2 iepriekšējiem sb, šis protams nebija tik exciting. par liela tāpēc, ka 2 ļoti līdzīgas komandas spēlēja. Peytonam sliktākā spēle sezona. arī taktiski otrs peytons bija labāks.

     [+] [-]

, 2010-02-09 08:26, pirms 14 gadiem
renarslabakais rakstīja: Super Bowl XLIV is now the most-watched television program in history. Sunday's game between the New Orleans Saints and Indianapolis Colts drew 106.5 million viewers....
Tur runa ir tikai par Ameriku. uz pasaules fona tas cipars īstenībā ir smieklīgs.

st.citu - kaut kur jau bija ziņa, ka chelsea v arsenal īstenībā svētdien noskatījās vairāk cilvēku nekā SB. briti var būt leni

     [+] [-]

, 2010-02-09 13:44, pirms 14 gadiem
danonkys rakstīja: Sporta vieds ir labāks, ja tas ir brutalāks?
Nebūt nē. Es tikai izteicu viena cilvēka domas, kurām es pats daļēji pekrītu.

     [+] [-]

, 2010-02-09 16:04, pirms 14 gadiem
Nu amerikāņu futbols ir fiziskāks par regbiju, anyway tie visi rādītāji, cik ir skatījušies finālu, vai jebkuru cita sporta pasākumu realitātē ir daudz lielāki, jo visus interneta streamus, kabeļtelevīziju utt. utjpr. tajos ciparos neieliek.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-09 22:49, pirms 14 gadiem
Labākā bilde no visas spēles: ';