Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" dramatiskā cīņā piekāpjas "CSKA"

Jānis Pārums

Šovakar Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) regulārā čempionāta pēdējā mājas spēlē Rīgas "Dinamo" hokejisti 10 894 līdzjutēju klātbūtnē sīvā cīņā pēcspēles metienu sērijā ar 1:2 atzina Maskavas "CSKA" komandas pārākumu.

Pēdējo mājas spēli KHL regulārajā čempionātā rīdzinieki uzsāka ļoti aktīvi, jau spēles sākumā bīstami uzbrūkot pretinieku vārtiem. Nebija ilgi jāgaida līdz pārpildītās tribīnes varēja uzgavilēt - piektajā minūtē pēc Mārtiņa Karsuma un Jāņa Sprukta piespēlēm "Dinamo" vadībā izvirzīja Ģirts Ankipāns. Trešdaļas vidū mājiniekiem bija vēl viena lieliska iespēja, taču šoreiz pretinieku vārtsargs izrādījās pārāks. Neilgi pēc tam divu minūšu noraidījumu nopelnīja Rodrigo Laviņš un tad jau pasvīst nācās rīdzinieku aizsardzības līnijai un Edgaram Masaļskim. Perioda beigu daļā pirmo reizi vairākumā nokļuva arī rīdzinieki, tomēr nespēja izmantot vairākas labas izdevības, līdz ar to pirmā trešdaļa noslēdzās ar minimālu pārsvaru – 1:0.

Ļoti apņēmīgi rīdzinieki uzsāka arī otro trešdaļu, aktīvi spēlējot pretinieku zonā. Teicama iespēja mača sestajā minūtē bija kapteinim Sandim Ozoliņam, taču saņēmis piespēli vārtu priekšā viņš kā nākas netrāpīja ripai, tāpēc metiens neizdevās. Nonākot mazākumā pieauga arī Edgara Masaļska darba apjoms un vienā no epizodēm Edgars ne bez pretinieka palīdzības pakrita, bet viesi to sekmīgi spēja izmantot – nekļūdīgi meta Filatovs, panākot 1:1.

Vārtu zaudējums gan rīdziniekos neradīja apjukumu un "Dinamo" turpināja uzbrukt, piespiežot pretiniekiem divreiz īsā laikā pārkāpt noteikumus. Diemžēl lielisko skaitlisko vairākumu izmantot neizdevās un rezultāts palika nemainīgs.

Trešā perioda sākums optimismu neviesa – "CSKA" palielināja apgriezienus, "Dinamo" nopelnīja noraidījumu. Taču divas minūtes mazākumā rīdzinieki godam izturēja un centās arī pārņemt iniciatīvu. Kopumā gan laukumā norisinājās diezgan līdzvērtīga cīņa ar abpusēji bīstamiem pretuzbrukumiem. Spēle bija kļūdām bagāta, daudzas epizodes noslēdzās pat īsti nesākušās, kas tikai apliecināja spēles augsto likmi. Tuvojoties pamatlaika beigām arvien pieauga arī viesu spiediens, tomēr rīdzinieki gana sekmīgi turējās pretī, turklāt teicami vārtos darbojās Masaļskis. Pamatlaikā uzvarētājs tā arī netika noteikts.

Diemžēl pagarinājuma sākumā noraidījumu nopelnīja Marsels Hosa, kas nozīmēja tikai to, ka atkal būs jāiztur divas smagas minūtes mazākumā. Izdevās! Arī papildlaikā uzvarētājs netika noteikts, tāpēc visu izšķīra pēcspēles metieni. Rilovs meta precīzi, bullīšu meistars Ņiživijs - garām, pretinieki atkal bija precīzi, Dārziņš arī bija nekļūdīgs, bet Masaļskis vārtus nosargāja neieņemtus. Viss palika Mārtiņa Karsuma rokās, kurš kļūdījās, līdz ar to spēles liktenis bija izšķirts - 1:2.

Par spēles labāko spēlētāju Sportacentrs.com lietotāju balsojumā jau trešo spēli pēc kārtas tika atzīts rīdzinieku vārtsargs Edgars Masaļskis.

Kontinentālā Hokeja līga

Rīgas Dinamo – Maskavas CSKA 1:2 (1:0, 0:1, 0:0, 0:0, 0:1)
Vārti: 4:55 1:0 Ankipāns (Sprukts, Karsums), 29:51 1:1 Filatovs (Korņejevs, Paršins, vair.), 65:00 1:2 Paršins (pēcsp.met.)
Vārtsargi: Masaļskis – Baruļins

  +5 [+] [-]

, 2010-02-07 21:02, pirms 14 gadiem
Kādas emocijas bija arēnā, sick!
Laba spēle, bet, manliekas, ka vienmēr kāda piespēle ir pa daudz un tā uzbrukums beidzas bez metiena. Liekas, ka viņi grib izspēlēt tik smuki, līdz tukšiem vārtiem.
Laviņš šodien nospēlēja ļoti labi, vienā mazākumā vien jau 3 bloķēti metieni, un protams Dārziņš. Malači.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-07 21:10, pirms 14 gadiem
ir viena lieta kuru vajadzētu ņemt vērā - Avangard un Barys ir jau nodrošinājušas sev vietu playoff, bet Sibrj un Amur vēl sitās par to, tā ka apgalvot ka Torpedo gaida vieglas dienas tagad ir absurdi. Pietiek jau atcerēties kas notika ar SKA Novosibirskā

     [+] [-]

, 2010-02-07 21:11, pirms 14 gadiem
rolix20 rakstīja: Ja izbraukumaa muuseejie nedabuus vismaz 7pts,tad septiito vietu neredzeet!
vispar jau pietiks ar cetriem,iespejams pat trijiem,lai butu astotie,nesapno par nekadu 7.vietu,bus labi,ja busim astotie....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-07 21:12, pirms 14 gadiem
yeah rakstīja: Kādas emocijas bija arēnā, sick!
Laba spēle, bet, manliekas, ka vienmēr kāda piespēle ir pa daudz un tā uzbrukums beidzas bez metiena. Liekas, ka viņi grib izspēlēt tik smuki, līdz tukšiem vārtiem.
Laviņš šodien nospēlēja ļoti labi, vienā mazākumā vien jau 3 bloķēti metieni, un protams Dārziņš. Malači.
piekrītu. par daudz kombinēja un par maz šķīla pa vārtiem. vispār spēle nepatika, haotiska par daudz.

     [+] [-]

, 2010-02-07 21:13, pirms 14 gadiem
Pēc spēles kvalitātes skatoties, 1 iegūts punkts jau ir liels panākums.

     [+] [-]

, 2010-02-07 21:15, pirms 14 gadiem
Artis4000 rakstīja: vispar jau pietiks ar cetriem,iespejams pat trijiem,lai butu astotie,nesapno par nekadu 7.vietu,bus labi,ja busim astotie....
Kāpēc sapņot? Protams, galvenais ir palikt astoņniekā, bet ja reiz mēs būsim astotie, kāpēc nepacensties būt septītajiem?

     [+] [-]

, 2010-02-07 21:17, pirms 14 gadiem
dajjna rakstīja: Kāpēc sapņot? Protams, galvenais ir palikt astoņniekā, bet ja reiz mēs būsim astotie, kāpēc nepacensties būt septītajiem?
8ajiem nozīme ātru nāvi zem SKA cirvja. 7iem ir cerības pacīkstēties par otro kārtu, visdrīzāk ar MVD.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-07 21:17, pirms 14 gadiem
Viss vēl tikai priekšā.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-07 21:22, pirms 14 gadiem
dajjna rakstīja: Kāpēc sapņot? Protams, galvenais ir palikt astoņniekā, bet ja reiz mēs būsim astotie, kāpēc nepacensties būt septītajiem?
ja CSKA noteikti sava laukuma pacentisies zaudet pret,piemeram Novokuznecku un pret Amur vai Sibiry ari zaudet kaut punktu un,tad mums atliek tikai uzvaret visas 3 speles

  +5 [+] [-]

, 2010-02-07 21:23, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nē,Tu man tomēr atbildi par ko un kāpēc man būtu jaskauž??
Tu taču netaisies noliegt,ka tās trīs komandas ar kurām pēdējās spēlēs jaspēlē torpēdām ir klasi zemāki par Torpedo, un ka torpēdām ir mājas preikšrocības,kas šoreiz ir ļoti svarīgi,jo Sibīrijas un Tālo austrumu komandas ir izteiktas mājās vinētāju komandas.
Es nezinu kas darās Tavā galvā, iespējams Tev tiešām skauž, bet visticāmāk Tu esi dažādu fobiju pārņemts. Ja Tev būtu slikts tikai RD projekts, varētu vēl kaut kā saprast, bet Tev jau slikts ir pilnīgi viss : RD fani, RD spēlētāji, RD treneri, RD menedžeri, RD akcionāri, RD uzmundrinājuma saukļi, rīdzenieki kā cilvēki, katrs var vēl kaut ko pierakstīt.

     [+] [-]

, 2010-02-07 21:23, pirms 14 gadiem
SuomiLV rakstīja: 8ajiem nozīme ātru nāvi zem SKA cirvja. 7iem ir cerības pacīkstēties par otro kārtu, visdrīzāk ar MVD.
Ātra nāve, tas ir fakts, bet CSKA ir +3 punkti un Nk Metalurg viņi uzvarēs tad būs +6, ja vien RD neuzvar Baris. Vārdu sakot, jāuzvar visas 3 spēles, ja grib tikt septītajā vietā.

     [+] [-]

, 2010-02-07 21:23, pirms 14 gadiem
nebūs taču rd 7. cska taču arī netaisās atdot 7 vietu. cska priekšā rd jau 3p.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-07 21:25, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Ātra nāve, tas ir fakts, bet CSKA ir +3 punkti un Nk Metalurg viņi uzvarēs tad būs +6, ja vien RD neuzvar Baris. Vārdu sakot, jāuzvar visas 3 spēles, ja grib tikt septītajā vietā.
Tas jau kaut kas no zinatniskas fantastikas,ja mes uzvaretu visas 3 speles,bet tam pat es ticu vairak neka tam,ka CSKA zaudes punktus vairak ka viena spele.

     [+] [-]

, 2010-02-07 21:25, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Ātra nāve, tas ir fakts, bet CSKA ir +3 punkti un Nk Metalurg viņi uzvarēs tad būs +6, ja vien RD neuzvar Baris. Vārdu sakot, jāuzvar visas 3 spēles, ja grib tikt septītajā vietā.
Protams, pa velti jau labas vietas nedala Jācer. Atceroties sezonas sākumu, jāpriecājas būtu arī par 8. vietu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-02-07 21:28, pirms 14 gadiem
Archerx rakstīja: atra nave bus play offa pret SKA
nevajag ari nenovertet MVD.Tapat vien otraja vieta nevar tikt,super stabils sniegums visu sezonu,biezi uzvareti ari lielakie grandi,ja pirma karta bus CSKA-MVD,es domaju MVD uzvares.......

  +1 [+] [-]

, 2010-02-07 21:29, pirms 14 gadiem
fans366 rakstīja: Es nesapratu 2 lietas.
1. Kāpēc uz bullīšiem netika uzlikts Pruseks, jo Masaļskis bija acīmredzamas problēmas ar muguru?
2. Kāpēc bullīti meta Karsums, nevis Hossa?
tapec,ka Hosam spele negaja sodien,bet Karsuma maina iemeta vienigos vartus,vajadzeja likt Pruseku,jo Edza bija ari izpumpejies,ne tikai muguras vaina.....

  +3 [+] [-]

, 2010-02-07 21:32, pirms 14 gadiem
Tieši šodien Karsums labi nospēlēja .Hosa gan slaists .Veči baigi izpumpējušies .Suplers arī auns redz ka Hosam ,Ņiževijam neiet spēle vairākumā šodien sūta tikai laukumā , nedod citiem iespēju .Bet jāatdzīst CSKA bija stiprāki . Labi ka punktu dabūjām - par to večiem paldies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-02-07 21:34, pirms 14 gadiem
realais vecis rakstīja: Tieši šodien Karsums labi nospēlēja .Hosa gan slaists .Veči baigi izpumpējušies .Suplers arī auns redz ka Hosam ,Ņiževijam neiet spēle vairākumā šodien sūta tikai laukumā , nedod citiem iespēju .Bet jāatdzīst CSKA bija stiprāki . Labi ka punktu dabūjām - par to večiem paldies.
tak Suplers ir jocigs......Bukarts ta cinijas,Cipulim ar nebija ne vainas,bet vins atkal sedina mala un nemitigi tur Hosu,Ozo,Niziviju,viniem jau izpaudas nogurums,nesaprotu,kapec nevar spelet ari 4. maina.......

     [+] [-]

, 2010-02-07 21:42, pirms 14 gadiem
Vot tāds duraks ir Šuplers .Pagājušo sezonu beigās arī nevajadzīgos mačos nodzina līderus un PO vairs neviens nevilka .Viņš ir mīkstais lai pateiktu līderiem kādu stingrāku vārdu .Par tikšanu PO .Tas ir diezgan reāli jo Torpedo divas spēles vel grūtākas kā mums .

     [+] [-]

, 2010-02-07 21:43, pirms 14 gadiem
Artis4000 rakstīja: tak Suplers ir jocigs......Bukarts ta cinijas,Cipulim ar nebija ne vainas,bet vins atkal sedina mala un nemitigi tur Hosu,Ozo,Niziviju,viniem jau izpaudas nogurums,nesaprotu,kapec nevar spelet ari 4. maina.......
Šupleram pēc šīs sezonas jāpasaka lielu paldies, par labas komandas izveidošanu, bet šķiet viņš mūsu klubā sevi ir izsmēlis, jāmelē nakamajai sezonai citu treneri.

  +3 [+] [-]

, 2010-02-07 21:43, pirms 14 gadiem
Ja nākamajā sezonā Karsumu paņems Znaroks uz MVD, tad Mārtiņam būs ļoti paveicies. Miķelītis viņam ieliek visā. Ja kādam nākotnē jātiecas uz NHL, tad tas drīzāk ir Miķelis nevis Mārtiņš.
Hossam meistarības arsenālā laikam ir tikai labs metiens, jo neko citu no viņa neesmu redzējis.

     [+] [-]

, 2010-02-07 21:49, pirms 14 gadiem
Andriuss rakstīja: Karsums protams "zvaigzne"!!!
Duraks

     [+] [-]

, 2010-02-07 21:49, pirms 14 gadiem
Kaut vai mēs zaudējām, mūsējie spēlēja ļoti labi.

P.S Dārziņa bullītis bija vnk graujošs.

     [+] [-]

, 2010-02-07 21:51, pirms 14 gadiem
Pietrūka nedaudz veiksmes Lai gan arī 1 punkts ir labāk nekā 0.... Un galu galā, labāk, ka mums bullīšos paveicās pret Torpedo, tā bija daudz svarīgāka spēle.

Hossa šodien vairākās epizodēs varēja nospēlēt aktīvāk, nevis gaidīt tikai piespēli....bija momenti,kur vajadzēja paskriet, lai dabūtu ripu, bet tā vietā lai to darītu, vai nu stāvēja vai arī uzreiz devās aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2010-02-07 21:51, pirms 14 gadiem
Vērtējot sezonu kopumā , un vērtējot pēc tā , kā tika aizvadītas daudzas šīs sezonas spēles , man viedoklis ir , ka Dinamo problēma nav ne spēlētāii , ne arī mazais budžets , bet gan treneris (ar šo es absolūti negribu teikt ka viņš būtu slikts , nu bet kaut kas nav ) Un te arī jāsaka ,ka iepriekšējās sezonas pēdējās spēles un play off rādītais sniegums nedod plusus viņam . Ņemiet vērā tas ir mans subjektīvais viedoklis.

  +2 [+] [-]

, 2010-02-07 22:02, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tas arī bez vīna pudeles ir skaidrs,ka RD vel var pacīnīties par vietu Play Off, bet par cik torpēdas aizķēra to vienu punktu no DM,tad mazliet ir kritušās akcijas uz šo iespēju.
akcijas kritušās Torpēdo(pēc 2 punktu pazaudēšanas), jo seši punktu deficīts viņiem palika, bet spēļu skaits kurās to atspēlēt ir kļuvis mazāks.

  +1 [+] [-]

, 2010-02-07 22:15, pirms 14 gadiem
nu nekas, punktu vismaz savācām. paldies puišiem par lieliskajām spēlēm.

P.S izskatās Nizivijam ir liela konkurence par labaka bulisa meistara vietu (Darzins met fantastiskus bulisus, bet diemzel Nizivijam pedejajas trijas reizes identiski vienādi bulisi - protams tie ari ir lieliski)

kā arī sķita ka CSKA bija analizejusi Masalska bulisu sargasanas tehniku - zinaja vajas vietas perfekti

     [+] [-]

, 2010-02-07 22:16, pirms 14 gadiem
Marcel Hossa dzimis 1981 gadā, tādēļ šim visu laiku 81 numurs

Bet ja pa tēmu, tad spēle laba, gaidam OS

     [+] [-]

, 2010-02-07 22:30, pirms 14 gadiem
Spēle bija baudāma, salīdzinoši mierīga. Nepiekrītu iem eksemplāriem, kas vaino Karsumu, jo arī Ņiživijs neiemeta, bet neviens tur nav vainīgs, kā sanāca, tā sanāca. Vienīgais cerēju, ka Masaļskis vsmz otro bullīti noķers.
Nezinu kuri dievi ar mums šodien bija, ka torpedo no 3:0 zaudēja 4:3, bet nu -super!
Nekas nemainās. PO sāksies jauna cīņa, kā arī treniņš sezonas beigu spēlēm. Veiksmi visiem.

Off topic- kur var redzēt PO komandas sastāvu?